Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig strømleverandør, hatt de i ca 2 år nå! Har sjekket priser andre steder men fjordkraft er biligst.
Vi har brukt fjordkraft i flere år uten at det har vært noe tull. Vi har flyttet og fått flyttepakker, endret avtaler etter ønske og det har vært helt uproblematisk. Kundeservice har svart tilfredsstillende når det har vært noe og fakturaer har alltid vært oversiktlig og lett å kontrollere. Alltid betalt på etterskudd. Ingen "sjokk-fakturering" som noen selskaper driver med.
A salesman visited us on door and presented offer. After knowing we have agreement with other company for several years, he suggest to change company every second year. We very suspect and asked to send offer by email and decide later. After some days, we got email informing we are already their customer!? Sent email and sms nearly everyday asking reading of power-meter, until they got one we sent to BKK. We are given an agreement without asking. Leaving bad impression... First bill was higher than we had with previously company. Slow response on Chat. I got different answers on the same question depending which personnel online, seems not professional. Cant believe such large company drives to this direction.
Etter NRK-FBI sitt program 16.11.2016 sjekket jeg strømavtalen jeg hadde med Fjordkraft som viste seg for 2 år siden å ha byttet til en langt dyrere avtale uten å gi beskjed. Da jeg umiddelbart valgte å bytte til en annen strømleverandør ble jeg oppringt fra Fjordkraft-kundeservice som var særdeles frekk og aggressiv. Vil fraråde andre til å inngå avtale med Fjordkraft.
Ved spørsmål om hvorfor strømregningen er urimelig høy og fordelt på tre giroer som alle skal betales i løpet av samme uke, svarer telefonvakten på en meget uforskammet og arrogant måte. Ingen bedrift er tjent med slike ansatte. Denne telefonsamtalen foregikk mellom kl. 16.00 og kl. 17.00.
Elendig på fakturering, sender regninger med utstrakt bruk av gebyrer, opplyser ikke om dette.
Ble oppringt av en selger tidlig i oktober hvor jeg fikk presentert en avtale. Ba selger sende dette pr mail eller sms, noe som ble gjort etter mye mas. Fikk en sms hvor avtalen stod, og at jeg måtte bekrefte ved å sende et kodeord tilbake. Sendte aldri noe bekreftelse da jeg var godt fornøyd med trønderenergi. Èn måned etterpå fikk jeg en regning fra trondheim kraft (som er fjordkraft). Ringte kundeservice å lurte på hva i alle dager dette skulle være, og da bekreftet kundekonsulent at det var gjennomført råsalg. Ble enig med konsulenten at faktura skulle slettes og skulle bare se bort i fra alt fra dem. I dag fikk jeg en purring på denne, med inkassovarsel. Kontaktet kundeservice igjen og møtte på den FREKKESTE og mest SPYDIGE jenta fra Bergen. Ble bedt om å bare betale faktura inntil jeg hørte noe annet. Styr unna dette selskapet!! Bare lureri!