Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter NRK-FBI sitt program 16.11.2016 sjekket jeg strømavtalen jeg hadde med Fjordkraft som viste seg for 2 år siden å ha byttet til en langt dyrere avtale uten å gi beskjed. Da jeg umiddelbart valgte å bytte til en annen strømleverandør ble jeg oppringt fra Fjordkraft-kundeservice som var særdeles frekk og aggressiv. Vil fraråde andre til å inngå avtale med Fjordkraft.
Ved spørsmål om hvorfor strømregningen er urimelig høy og fordelt på tre giroer som alle skal betales i løpet av samme uke, svarer telefonvakten på en meget uforskammet og arrogant måte. Ingen bedrift er tjent med slike ansatte. Denne telefonsamtalen foregikk mellom kl. 16.00 og kl. 17.00.
Elendig på fakturering, sender regninger med utstrakt bruk av gebyrer, opplyser ikke om dette.
Ble oppringt av en selger tidlig i oktober hvor jeg fikk presentert en avtale. Ba selger sende dette pr mail eller sms, noe som ble gjort etter mye mas. Fikk en sms hvor avtalen stod, og at jeg måtte bekrefte ved å sende et kodeord tilbake. Sendte aldri noe bekreftelse da jeg var godt fornøyd med trønderenergi. Èn måned etterpå fikk jeg en regning fra trondheim kraft (som er fjordkraft). Ringte kundeservice å lurte på hva i alle dager dette skulle være, og da bekreftet kundekonsulent at det var gjennomført råsalg. Ble enig med konsulenten at faktura skulle slettes og skulle bare se bort i fra alt fra dem. I dag fikk jeg en purring på denne, med inkassovarsel. Kontaktet kundeservice igjen og møtte på den FREKKESTE og mest SPYDIGE jenta fra Bergen. Ble bedt om å bare betale faktura inntil jeg hørte noe annet. Styr unna dette selskapet!! Bare lureri!
Fjordkraft overførte meg til en annen avtale uten at jeg bestilte det med en tilleggstjeneste. Dette skjønte jeg når jeg fikk en melding på det. Så kontaktet jeg dem flere ganger for ønske om å slette den avtalen og få tilbake min tidligere avtale. Hver gang jeg kontaktet på chat, avsluttet de samtalen. På telefon klarte de ikke å svare på hvorfor, men bare tvang meg til å betale. Avtalen jeg hadde var spotspris. Den nye avtalen var jevn strømregning så jeg betalte et fast beløp og dette ble ikke løst før to måneder. Tilslutt byttet jeg strømleverandør. Jeg er utrolig lei av Fjordkraft og sine kundeservice.
Ved avtaleinngåelse, pr. telefon, fikk jeg vite nøyaktig hva jeg fikk - og det har jeg fått. Syns ikke Fjordkraft er spesielt mye billigere enn alt annet, men det viktigste for mange er jo å til en viss grad kunne ha oversikt over de ulike utgiftene i husstanden...
Ba om tilbud fra flere og Fjordkraft gav tilbud. De sendte en e-mail som gav inntrykk av at vi allerede hadde inngått avtale med dem. Svært aggressivt. Vi ringte og gjorde det klart at vi ikke var interessert. 3 uker etterpå fikk vi brev om at de hadde kredittsjekket oss. Anbefaler å holde dere unna denne leverandøren. Får dårlig karakter av forbrukerombud.