Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har variabel pris, utmerket siden jeg stort sett vet hva jeg skal ut med hver måned. Ulempen er at prisen plutselig kan økes med kr 500 i måneden, og den faller aldri i takt med lavere strømpris.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med betalingstjenesten forutsigbar betaling. Vi jobber stadig med å finne et beløp som passer igjennom året, derfor følger vi opp med reberegninger i løpet av året. Spesielt når det er store endringer i markedet blir det reberegninger også bli saldo begrenet med i regnestykket. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fått mange kr. I fratrekk på regningen , da Norges Energi og Fjordkraft har kommet med tilbud. Når jeg sier opp strømavtalen med Fjordkraft, får jeg ett tilbud fra dem, som jeg ikke kan si nei til. Hyggelige . Bruker appen for å se når strømmen er billigst på døgnet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss og at du er flink til å benytte Fjordkraft appen til din fordel :) Ønsker deg en god dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Godt og ryddig selskap som holder oss kunder orientert. Som kunde får vi en rekke fordeler hos andre selskaper. Godt fornøyd kunde.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss og at du holder deg oppdatert på fordelsprogrammet vårt :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ikke stole på hva de sier i tlf når de selger deg div avtaler. Risken er at du svarer ja på den smsen de vill at du svarer på fort, i tru på at det er den avtalen dere pratet om i tlf men er en helt annen!! Skulle sette samme avtale vi hadde, før vi monterte flere målare i et stort bygg, men her har selgern satt noe heeelt annet å defensivt ikke opplyst om noe i nærheten av hva den avtalen " virke forutsigbar" innebærer..å heller ikke brydd seg en d**tt om at den avtalen heller ikke passer på sånne målare vi har (som skrives på leietagere når de flytter in) så nå når nye sku overta får vi fakturer på nærmere 50 000 i det de kaller oppgjørsgebyr/bruddgebyr å noe sikkringsgreier..bare lureri! Gikk igjenom gamle fakturer da jeg nå oppdaget dette, å ser de tatt flere tusen ekstre på tidligere fakturer å pga den Forutsigbaravtalen de luret in (skulle være virke aktiv)..å nå skall ha enda mer når målerne skrives over på leietagere..(ene tilogmed til en av våre andre bedrifter) er i sjokk hvor frekke fjordkraft kan være etter så mange år som kunder både privat å med flere bedrifter å målare!! Ser fler under her også blitt lurt av falske selgere å avtaler som kun fjordkraft tjener på! Fler som blitt lurt på denne Forutsigbar avtalen å.. Å svaret fra fjordkraft her er det samme å bare bullsh**.. "ta kontakt..ikke sån vi skall være..vi ordner opp..bla bla bla" Kundeservice er lik null, ingen tar ansvar når du prøver få dem å ordne opp, du sendes runt å svar fra flere folk med null ansvar eller opprydding i sikte..I mitt tilfelle finner de ikke det opptaket fra salget heller, som de sa de sku finne.. der de hørt at dette er lureri å avtalen var noe annet.. blir forbrukerrådet neste!! Å hold allrede på fjerner alle avtaler vi å våre bedrifter har med fjordkraft.. ALDRIG MER!! STYR UNNA!
Hei! Takk for din tilbakemelding. At du har hatt en slik opplevelse med oss er ikke bra og ikke slik vi ønsker at en skal ha det. Det er fremdeles slik at vi ikke kan se enkelt saker her, så om du ønsker å at vi ser nærmere på saken din, så må vi anbefale deg å ta kontakt med oss. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Verste kundeservice jeg noen gang har opplevd! Hvordan kan et stort selskap som Fjordkraft ha så dårlig kundeservice når et lite selskap som Elkompis jeg kan nå direkte på telefon eller chat. Hos Fjordkraft er det en ventetid på rundt 45 minutter når du ringer eller ca 3 dager når du sender mail. Bør dere i Fjordkraft ikke ansette flere med tanke på alle abonnentene eller er det slik at dere mister kunder så derfor har dere ikke nok bemanning? Det er en av grunnene til at jeg sluttet i Fjordkraft.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra at du har en slik opplevelse med oss. Nå vet jeg ikke om du refererer til tidligere periode når prisene vår høye eller om du tenker på ventetiden nå nylig. De siste ukene har vi har svar tid på rundt 30 sekunder når det kommer til telefon og en dag når det kommer til epost. Vi holder stengt i helgene, så da vil det oppstå lenger ventetid på epost. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Leverer som forventet. Ikke noe plusser eller minuser.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Fint og ærlig svar det der :) Vi ønsker så klart å ha flere plusser, så om du har forbedringsforslag tar vi alltid i mot det. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Etter å ha satt meg grundig inn i markedet, og etter selv å ha vært kunde hos fjordkraft de siste 4-5 årene, fikk jeg bakoversveis når jeg forstår hva jeg faktisk har betalt sammenlignet med andre tilbydere. Ja, jeg kunne selv oppdaget at avtalen var gammel og ekstremt dårlig, men forventet at fjordkraft ville selv ta tak i dette, og ikke la meg betale 20x vanlig pris på fastprisavtale i årevis uten å gi meg beskjed. Jeg jobber selv i et selskap som solgte fjordkraft-avtaler, men valgte å sette meg dypere inn i dette da ledelsen ba oss beklage til alle tidligere kunder som vi har hjulpet med å tegne avtale hos Fjordkraft. Forstår at alle skal tjene penger, men det finnes grenser for hva som er etisk ok og ikke, når man ikke bare dobler, men som sagt tyve-dobler prisen sammenlignet med hva som er fornuftig sett i konkurrenters priser. Jeg forstår det ikke er vits å ta opp dette med fjordkraft, og kommer heller ei til å gjøre det, men det riktige å gjøre er å advare andre om hva slags kynikere som holder på innen bransen, og be folk lese litt før de tegner nye avtaler, og da spesielt hos fjordkraft.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Strømavtalene våre sammenlignes med ligende avtaler på markedet, avtaler som ble laget i feks 2017 sammenligner seg med andre avtaler fra 2017 hos andre leverandører osv. En variabel avtale sammenligner seg med variable avtaler hos de andre leverandørene. Vil tro at det du mener med fastprisavtale egentlig er en variabel avtale, en avtale som endrer pris med forvarsling til kundene, da vi ikke har hatt noe fastprisavtale som varer i flere år. Kunder som har hatt variabel avtale når spotprisen gikk ned i fjor, fikk varslinger i november og hver måned etter det om hvordan markedet var samt å sjekke avtalen sin. Vi har også ringt ut til kunder som har hatt variabel avtale for å gå igjennom å se om det er en annen avtale som kan passe bedre slik markedet er nå, da har også hovedfokuset vårt vært de eldre. Det er også viktig å vite at de som har hatt variabel avtale har lagt flere måneder under spotprisen, så de har blitt skjermet for høyepriser i perioder pga avtalen bruker tid på å endre pris. Vi jobber alltid med å være konkurranse dyktige på pris, men vi anbefaler uavhengig av hvilken strømleverandør en har at en sjekker avtalen sin 1 gang i året. Skulle det være å prisendringer på avtalene våres, sendes det ut varsling på min side + ønsket varslingskanal i god tid før endring. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft