Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er kunde hos dere flere år og jeg er en idiot fordi jeg ikke bytte strømm selskap tidligere. De har svindlet meg et par ganger i løpet av siste 7 år men det som de har gjort nå er over alle grenser. De ikke informere kunder om konsekvensene av forskjellige avtaler som de har. Eksempel jeg brukte 615 kWh i avgust og pris for det var 935 kroner etter støtte fra staten. Har brukt 675 kWh i september og må betale 2369 kroner etter støtte fra staten. Det betyr at 60 kwh i min ,, kjempe god,, avtale koster 1434 kroner. I appen stor pris fra nord poll som er ikke tilgjengelig hos dem. Når jeg tatt meg kontakt med dem de sa at je har valgt det. Det skjedde for lenge siden og jeg tror at en kunde må bli informert hva er best for ham hvis det kommer forandring men det gjør de ikke. De tenkte bare på penger og ikke på kunder. Gå vekk fra dem med engang og snakke med alle andre hva de gjøre med oss.
Hei Aleksandar. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fint å få kun 1 regning hvor alt er ordnet.flinke til å informere ved forandringer
Hei Gabriella og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Blitt lurt opptil flere ganger.. Og lurte på meg Garantistrøm som nu koster 5.79 kr.kwh.. Jeg sover utrolig nok hele natten men blir påstått jeg bruker nærmere 2 kwh mellom 05/06 kl.hver morgen. Har ei vask/tørk ei oppvaskmaskin. Ikke på kabler ei ovn. Kun kjøleskap og tv noen timer døgnet og dusjer ikke daglig ei vasker opp, men pastaretter jeg jan bruke oppimot 25 kwh.døgnet... De nekter komme sjekke måler for noe er fale. Ufine frekke ansatte..Og APP. er upålitelig. Kan ikke trekke kunde for kwh når en ikke bruker
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg opplever Fjordkraft som både pålitelig, tilgjengelig ved behov og pris-relevant, sammenliknet med andre aktører i markedet.
Hei Arild og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Har de siste måneder hatt markedets desidert beste strømavtale, Spot med forvaltning fra Fjordkraft. Forrige måned endte med 80 øre per kWh i fradrag på faktura, og denne måned med 50 øre per kWh i fradrag. Hvem slår dette? Takk til Fjordkrafts forvaltere for godt gjennomførte resultat!
Hei Bård og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Jeg byttet til Fjordkraft i slutten av September 2022. Jeg fikk aldri mail som bekrefter kundeforholdet eller angreskjema på mail. Jeg kommer ikke inn på mine side, eller når jeg logger meg inn så står det at det ikke er registrert er kundeforhold på meg, og at jeg derfor ikke kan logge meg inn. Jeg ringte kundeservice, men fikk ikke særlig hjelp. Jeg ba dem sende angrerettskjema på mail, dette nekter de og kundeservicen bare la på telefonen!!! Før dette sa han at jeg kommer til å bli kontaktet av klageansvarlig, men han vet ikke når. Dette er absolutt ikke bra nok! Saken kommer jeg til å ta videre, slik kundebehandling er ikke greit! De påstår at jeg ikke har angrerett, noe alle har ved kjøp over internett.
Hei Randi. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
App som man kan lese av strøm hele tiden. Man kan kjøpe ting i utvalgte butikkerog få rabatter på strømmen.
Hei Ove og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.