Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg byttet til Fjordkraft i slutten av September 2022. Jeg fikk aldri mail som bekrefter kundeforholdet eller angreskjema på mail. Jeg kommer ikke inn på mine side, eller når jeg logger meg inn så står det at det ikke er registrert er kundeforhold på meg, og at jeg derfor ikke kan logge meg inn. Jeg ringte kundeservice, men fikk ikke særlig hjelp. Jeg ba dem sende angrerettskjema på mail, dette nekter de og kundeservicen bare la på telefonen!!! Før dette sa han at jeg kommer til å bli kontaktet av klageansvarlig, men han vet ikke når. Dette er absolutt ikke bra nok! Saken kommer jeg til å ta videre, slik kundebehandling er ikke greit! De påstår at jeg ikke har angrerett, noe alle har ved kjøp over internett.
Hei Randi. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
App som man kan lese av strøm hele tiden. Man kan kjøpe ting i utvalgte butikkerog få rabatter på strømmen.
Hei Ove og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Savner info/tips fra Fjordkraft om å bytte til en gunstigere avtale når de ser at man kan spare penger ved å bytte avtale. Telenor kommer med slike tips for mobil og Internett. Har vært kunde hos Fjordkraft siden tidens morgen ( da hele konsernet het Skiensfjorden Kommunale Kraftselskap)
Hei Johan og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Er du påmeldt nyhetsbrevet vårt? Her sender vi ut en del informasjon rundt strømpriser, sparetips og ulike strømavtaler. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke undersøke om du har aktivert nyhetsbrev og hvilken strømavtale du har. Her kan jeg anbefale deg å undersøke dette og eventuelt gi oss en lyd om du skulle ønske gjøre noen endringer. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Jeg har vært energirådgiver, og har opplevd å bli lurt av flere kraftleverandører. Verst var NorgesEnergi (flere år siden). Jeg har nå Fjordkraft, og er fornøyd med kundeservice, strømabonnement og billig mobilabonnement for kunder.
En app som virker så jeg følger med når på døgnet strømmen er billigst. Fornøyd med kundebehandling generelt. Tydelig spesiferte faktura
Hei Bente og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft.
Jeg har nå tatt kors på halsen og ti kniver i hjertet for å aldri inngå en avtale med Fjordkraft igjen. Siste jeg gikk med på var såkalt garantistrøm, som ble solgt inn som en maksprisavtale. Det hjelper IKKE å bekrefte de tingene selger har gått gjennom før man sier ja. Signerer du med Fjordkraft er du garantert å bli svindlet på et eller annet nivå. Det samme gjelder forøvrig NorgesEnergi. Aldri aldri ALDRI stol på en selger fra et av disse selskapene. Man bør være veldig forsiktig med telefonselgere generelt; jeg lurer på om jeg noen gang har fått det jeg har blitt lovet på telefon.
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Aldri vært blandt de billigste, skulle byttet de ut for lenge siden.
Hei Leif. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen og rimelige strømavtaler til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft