Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forrige måneds forbruk ga meg ei strømregning på bare 134 kr. Kjempebillig. Jeg har spotpris og er kjempefornøyd. Hører andre snakker om dårlig kundeservice men jeg fikk god hjelp når jeg kontaktet kundeservice pga en misforståelse, alt ble ordnet opp i.
Faktura viste et forbruk på 2400 kwh på 4 dager. Da jeg har automatisk måler nylig installert som viste totalt forbruk siste måneden på 700 kwh var dette åpenbart feil. Kontakt med kundeservice gav ikke svar på lang tid. Til slutt kunne de vedkjenne at det var skjedd en feil. Jeg har en følelse av at dette ikke var en feil, men en bevisst handling. Et vilkår for å få spotpris hos fjordkraft er avtalegiro. Regningen blir da betalt automatisk og mange sjekker da gjerne ikke detaljene. Dette har sikkert skjedd med andre uten at det er blitt oppdaget.
Har hatt fjordkraft i flere år nå (spotpris), aldri vært noe tull. Kjekt med fordelsprogrammet deres også :) Ble på et tidspunkt forsøk lurt over til NorgesEnergi på en helt elendig avtale av en sleip selger. Fjordkraft hjalp meg å ordnet opp når jeg fant ut at jeg hadde blitt lurt.
Ikke velg fast avtale på strøm. Jeg tok i litt ekstra i min avtale, og trodde det ville gå greit. Oppdaget at det ble en saldo med minus på fjordkraft-"kontoen" min. Klarte ikke helt å forstå hvordan det ble minus, byttet avtale. Det er ikke rimeligere enn noe annet. Hva mobil angår så brukte de en uke på å sende ut et sim-kort. Da det kom var det ikke aktivert fra deres side. Måtte kontakte dem to ganger slik at det ble mulig å sende sms/ringe og bruke mobildata. Hyggelig, men treig kundeservice. I siste samtale sa vedkommende at de ikke visste hvorfor det ikke var ordnet slik at jeg hadde 3G/4G, men det var jo i orden nå så det var jo bra.
Aldri velg fjordkraft. Aldri opplevd dårligere kundeservice og mer rot. Bestilte strømavtale til ny leilighet i januar, de klarte å starte den i juni etter x antall telefoner. Fikk feil strømavtale, de svarer ikke på mail sendt fra hjemmesiden, å kun en eneste kundebehandler har klart å fikse problemet og gi meg 200kr i avslag på 5 måneder med skyhøye strømregninger pga feilen til fjordkraft.
Jeg har ikke funnet noe bra ved Fjordkraft. For meg virker det som selskapet gir deg en god avtale på telefon. De lover innkjøpspris, nesten ingen tillegg pr. Kwh, og ingen faste månedstillegg. Dette lover kundebehandleren hos Fjordkraft på tro og ære i telefonen, men det varer ikke lenge før Fjordkraft legger på prisene, uten varsel til abonnenten. Da må en ha lov til å stille spørsmål til Fjordkraft om hvorfor. Men det er ikke så enkelt, Fjordkraft er flinke til å vanskeliggjøre kontakt pr. E-post. Den adresse jeg fant, svarte ikke på mine spørsmål. Så sa jeg opp avtalen gjennom en annen kraftleverandør, men da ringte en person og lurte på hvorfor jeg sa opp avtalen? Jeg forklarte hvorfor, men han sa de hadde endret avtalen fordi jeg ikke hadde ordnet avtalegiro. Dette er bare tøys, de ser sikkert at de har fått pengene via min avtalegiro. Jeg tror ikke et seriøst selskap handler på denne måten. Dersom en endring av avtale skal skje, må vel en ny avtale gjennomføres sammen med kunden. Det virker useriøst å ikke svare på e-post, eller endre avtalen, uten kundens samtykke. Jeg vil anbefale å styre unna Fjordkraft.
*Ringer å gnåler om at de er billigst og best og bla bla bla. Får de deg ikke som kunde så ringer de igjen. *Ble lurt til å velge "fast pris hver måned" og fikk regning hver måned på 990 kr. *Sa opp avtalen og fikk ettersendt faktura på 3400 kr. *når jeg ringer kundeservice å spør om hva dette er for noe, sier han at jeg skylder de 3400 kr fordi 990 var alt for lite å betale i måneden. (60kvm leilighet uten spesielt mye strømforbruk) *samme strømforbruk som alle år tidligere, men sinnsykt mye dyrere enn de andre leverandørene *En motbydelig snebbette slask på kundeservis som ikke brydde seg katta og når jeg sa dette var svindel, så sa ha : åh, svindel jah, DET TENKER JEG, SÅ DU SKAL IKKE BETALE FOR STRØMMEN DU HAR BRUKT DU DA ELLER? *Ber han sørge for å aldri ringe meg for å selge meg strøm, men det kan han altså ikke ordne. *Motbydelige folk og et helt grusomt dyrt bedrageri! HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET!!!!!