Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min strømavtale ble endret til en svindyr avtale hvor snittpris ble 1kr høyere en gjennomsitt per Kw/h. Det ble sendt en mail som havnet i Junk Email. Aldri samtykket eller signert på denne avtalen. Min avtale ble byttet automatisk til en variabel hvor jeg har betalt en snittpris på 279 øre per kw/h for Januar. Anbefaler alle med Fjordkraft å sjekke sine avtaler og ikke bare betaler og lar det surre å gå. Sjekk din avtale med Fjordkraft og Bytt!!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Trodde lenge jeg hadde en spotprisavtale med Fjordkraft, til min forskrekkelse fant jeg ut at jeg istedenfor hadde en variabel strømprisavtale. Sendte oppsigelse på avtalen så fort jeg ble klar over dette . For januar ønsket Fjordkraft at jeg skulle betale hele hele 275 øre/kWh, noe som er milevis over markedspris. Hold dere for all del unna dette selskapet
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Enkelt å kommunisere med selskapet. Forutsigbare vilkår og konkurransedyktige priser.
Hei Kirsten, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi lover å jobbe knallhardt videre for å gi våre kunder det aller beste. Ønsker deg en fortsatt god uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Ikke til å stole på Valgt en annen leverandør Føler seg lurt av bra avtale å starte med Siden har de bare skrudd opp prisene
Hei Finn og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
De økte spottprisen fra 207 øre til 279 ører, endret vår avtale ved å snik sende melding til min mann. Motiverte det i en ludrete epost om at alt koster ditt i dette landet og tiden er kommet for oss lojale kunder (i 4 år) å punge ut mer. Dessverre har gubben ikke reagert tidsnok på e-posten og resultat over 12000 regning i januar. Bytter på dagen!
Hei, Elena! Så kjedelig å se at dere føler dere lurt. Vi har gjort flere prisendringer de siste månedene, både opp og ned, rett og slett fordi strømprisene har vært svært ustabile. Prisendringen du beskriver er nok en prisendring vi gjorde på en variabel strømavtale, hvor vi som leverandør setter prisen på avtalen, basert på hva markedsprisen for strøm. Alle slike prisendringer varsles skriftlig 14 dager i forveien, slik at man alltid ved hva strømmen koster. Spotprisen som du nevner er vår innkjøpspris på strøm, og er ikke noe vi kontrollerer. Spotprisen endres time for time basert på tilbud og etterspørsel av strøm, og har som nevnt vært ustabil i det siste. Det er viktig å huske på at avtalen dere har hatt har vært svært gunstig sammenlignet med spotprisen i flere av de siste månedene, men ingen avtale vil være billigst til enhver tid. Om du foretrekker å følge svingningene i spotprisen på strøm kan man velge å ha en spotpris-avtale hos oss. Hvis man heller foretrekker mer forutsigbarhet, kan en forutsigbar strømatale være et bedre alternativ. Vi håper dere gir oss en ny sjanse, og oppfordrer dere til å ta kontakt med vårt kundesenter for å få råd og veiledning til å finne den strømavtalen som passer best for dere. Tilbakemeldingen deres setter vi uansett pris på, ønsker dere har en strålende dag videre!
Savner tips/info fra Fjordkraft om at det kan være lønnsomt å bytte avtale. Telenor er flinke til å informere om det. Alt for lang svartid hos kundeservice og ikke info om hvilket nr du er i køen.. Har lagt på flere ganger. Ingen mulighet til å legge igjen beskjed om at Fjordkraft kan ta kontakt tilbake som f.eks Gjensidige tilbyr..
Hei Johan, Tusen takk for tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Når det gjelder våre avtaler ligger disse tilgjengelig på våre sider, men vi tar selvsagt med oss tilbakemeldingen og ditt ønske. Videre har vårt kundesenter opplevd svært stor pågang de siste månedene, vi har gjort mange tiltak og situasjonen er nå normalisert igjen. Vi beklager at du opplevde lang ventetid og ikke fikk tilbud om tilbakering. Vi har dessverre vært i en situasjon der vi til tider har måtte ta bort muligheten for tilbakering for å kunne håndtere alle som var i køen. Dette tilbudet er nå på plass igjen. Når det gjelder informasjon om plass i køen har vi også fått på plass en tjeneste hvor det opplyses om hvor mange minutter vi beregner at kunde må vente. Vi håper at du vil oppleve en helt annen tilgjengelighet neste gang du velger å kontakte våre dyktige kunderådgivere. Igjen, takk for tilbakemelding og ha en fortsatt fin uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Fikk tilbud om en god avtale med fastpris per kilowatttime, med 6 mnd binding. En uke etterpå satt de opp prisen til over det dobbelte.
Hei, Kristoffer! Basert på det du skriver kan det se ut som du har fått tilbud om en variabel strømavtale. En variabel strømavtale kan sees på som en midlertidig fastpris, ved at vi som leverandør setter prisen på avtalen for deg basert på markedet, og at alle endringer vi gjør varsles minst 14 dager i forveien. Da vet du alltid hva du betaler for strømmen du bruker, noe som kan være et godt alternativ sammenlignet med spotpris, som endres time for time. Om du har fått inntrykk av at du bestilte en fastpris-avtale har vi rett og slett bommet på den informasjon du har fått av oss. Det ønsker vi gjerne å bli bedre på, så tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på dette. Har du behov for hjelp til din strømavtale anbefaler jeg å ta kontakt med vårt kundesenter, så er vi sikker på at vi finner en god løsning for deg. Ha en strålende dag videre!