Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk tilbud om en god avtale med fastpris per kilowatttime, med 6 mnd binding. En uke etterpå satt de opp prisen til over det dobbelte.
Hei, Kristoffer! Basert på det du skriver kan det se ut som du har fått tilbud om en variabel strømavtale. En variabel strømavtale kan sees på som en midlertidig fastpris, ved at vi som leverandør setter prisen på avtalen for deg basert på markedet, og at alle endringer vi gjør varsles minst 14 dager i forveien. Da vet du alltid hva du betaler for strømmen du bruker, noe som kan være et godt alternativ sammenlignet med spotpris, som endres time for time. Om du har fått inntrykk av at du bestilte en fastpris-avtale har vi rett og slett bommet på den informasjon du har fått av oss. Det ønsker vi gjerne å bli bedre på, så tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på dette. Har du behov for hjelp til din strømavtale anbefaler jeg å ta kontakt med vårt kundesenter, så er vi sikker på at vi finner en god løsning for deg. Ha en strålende dag videre!
Ett stabilt og leveringssikkerhet kraftselskap, som har oppfylt sin levering av strøm til min bolig og hytte på en meget tilfredsstillende måte. Ser ingen grunn til å bytte leverandør av strøm. Martin J.
Hei Martin, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Dette motiverer oss til å fortsette å jobbe knallhardt med å gi våre kunder de aller beste produkter og tjenester i tiden fremover. Ønsker deg en fortsatt god uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg føler meg lurt, snytt og svindlet av Fjordkraft i 10 år. Via en dørselger ble jeg anbefalt strømavtalen Fjordkraft sin Garantistrøm. Dette skulle være den beste og rimeligste avtalen de hadde for meg. Dette føles som en direkte svindel. Dette er en dyrere avtale enn spotpris som jeg faktisk ba om og som Fjordkraft trolig har tjent store penger på.
Sitter med følelsen av at vi som kunder blir "melket" . I tillegg ser det ut til at Fjordkraft forsøker å forsvare praksis når de blir tatt med buksene nede , isteden for å rette opp.
Hei Bjørn og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kjedelig oppdagelse om man ikke har fått fulgt med på strømavtalen på en stund. Satt med gammel avtale på Fjordkraft (som de ikke vil vedkjenne seg noen steder i prissammeligninger), og som hadde kommet opp i et påslag på hele 10.45 øre/kWh! Samtidig reklamerer de for nye avtaler på 0,79 øre/kWh. Så hvis du har mye annet å tenke på i livet og sover i timen på strømbørsen - ja da svir det...!
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, Det setter vi stor pris på. Avtalen du nevner her er en kampanje avtale som var tilgjengelig for alle. Jeg kjenner ikke til din sak spesifikk, så ser ikke detaljene på din avtale. Men på generelt grunnlag kan jeg si at vi varsler alltid om det kommer en endring på din avtale. I henhold til Tryg Strømhandel. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din strømavtale. Så skal vi finne den avtale som passer best for deg. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Bra, men ikke billigst---er lei av alle disse avtalene--ved sjekking skiller det bare noen få øre.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så skal vi finne avtale som passer deg best. Vi er sertifisert av Trygg Strømhandel. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Må vente i mange dager på helt enkle spørsmål men som har mye å si for strømregningen. Man får da bare svada til svar og når man da spør igjen , må man vente i over en uke til. Håpløst!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.