Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skyhøy august faktura med økt kwh/time uten bruker fikk beskjed. Dårlig forklaringer og skylder på BKK.
Fikk solgt et produkt på døra "Garantert fornøyd", variabel strømpris. Prisgarati mot andre selskaper. Jeg sjekket i dag da jeg syntes strømregninga var høyere enn forventet - viser seg at de selv har et billigere strømabonnement med variabel strømpris! Jeg ringte og snakket med kundebehandler og fikk forklart at jeg hadde misforstått hva en slik prisgaranti var. Det gjaldt i forhold til andre selskaper, ikke deres eget.. Der kunne jeg aldri få en slik garanti da det stadig kommer nye produkter. Jeg ga tilbakemelding om at Fjordkraft-rabatten fra NorgesTaxi heller ikke stemmer. Har nå skiftet strømselskap i kveld. Fjordkraft er bare lureri.
Hooooooold dere unna Fjordkraft. Har betalt 20 000 kroner i løpet av 4 mnd. fra januar til april for å bli kvitt de og bytta de i 14 april. Plutselig for jeg en faktura fra Fjordkraft i Oktober på 1000 kr for mai mnd. WTF, det er svindel. Byttet til Norges energi og der er jeg fornøøøyydd. Fjorkraft=Svindel
Etter mye rot og surr med en bestilling, ble vi aldri informert om at ting ikke var på plass. Byttet glatt over til noe helt annet som fulgte oss opp på en god måte. Fjordkraft ville prøve på nytt, og sendte et relativt godt tilbud med lovnader om at de skulle være flinke på å kommunisere og informere, og at det jeg tidligere hadde vært utsatt for var en engangshendelse. Fikk et tilbud på e-post, og hadde spørsmål knyttet til dette. Sendte flere forespørsler, men fikk aldri noe svar tilbake. En slik leverandør av strøm kan ikke jeg leve med.
Såkalt fastpris som stiger hver måned. Ble lovet 199. Så var det til slutt 849. Sa opp abonnementet. Får krav på 2500...
Etter at jeg byttet til fjordkraft, gikk strømregninga betydelig opp. Sier opp så snart bindingstiden går ut siden avtalen tegnet ved et kjøp på Elkjøp (lokketilbud) Never again!
Jeg hadde de i veldig lenge var godt fornøyd med de men etter de nye målerene kom stod ikke den avtalen jeg hadde med de rett. og heller ikke rett info fikk jeg heller ringte til de og de sa jeg hadde ringt for mangen ganger har ikke problemene vært løst hos deg eller fått den hjelpen du trenger. For meg er det lettere og snakke enn og skrive. Anbefalte alle og ha de nå kommer jeg til og si ta andre. For jeg fikk aldri vite hvorfor det var så mye dyrer. De ringte bare meg sa ikke ring så mye har vi ikke hjelpet deg nok. vi har flere og hjelpe og. La bare på gadd ikke snakke med de og de bare brytet avtalen med meg og de. Alle de jeg har sagt gå til fjordkraft de er bra kommer jeg nå til og si videre styr unna de.