Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er fornøyd med Fjordkraft. Har prisgaranti ved tilbud fra andre leverandører. Ordner opp dersom ne er feil.
Fjordkraft leverer bra pris. Appen kan bli bedre, bør inkludere times pris på strøm samt historikk osv
Hei Roar, Takk for tilbakemeldingen din. Supert at du er fornøyd og bruker appen. Vi jobber mye med appen og her slipper vi stadig forbedringer og nye funksjoner, så det er bare å glede seg! Vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Sjekker jevnlig om andre er billigere, og får da samme pris hos Fjordkraft.
Hei John, Så bra at du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft
De tar 59 i mnd i tillegg påslag på 11 øre pr kw Tibber tar 39 pr mnd og påslag på 1,6 øre pr kw. Ikke så mye å tenke på👍🏼 I tillegg er Fjordkraft veldig kjappe til å sende fakturaen videre til Lindorf, til tross for at vi har vært kunde i 30 år, og aldri har betalt for sent. Den ene gangen var avgjørende hvor vi glemte å overføre til konto.
Hei Lar, Takk for din tilbakemelding. Ut ifra henvendelsen din kan jeg dessverre ikke få helt oversikt over saken. Det jeg kan gjøre er å anbefale prismatch. Det er bare å ringe inn til kundesenteret dersom du skulle finne et bedre tilbud. Ang. Lindorf så er det vår partner for å håndtere ubetalte regninger. De er spesialist på håndtering av dette er vi får stort sett positive tilbakemeldinger på hvordan de håndterer dette. Jeg ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Fjordkraft har vært min leverandør i 3-4 år nå. De har gode priser på strøm og telefon. Og mange andre gode tilbud.
Hei Halvor, Takk for tilbakemeldingen din. Flott å se at du har både strøm og mobil og benytter deg av vårt fordelsprogram. Har du sett at vi har åpnet markedsplass også? Her kan du kjøpe mobiltelefon og gode produkter til smarthus. Vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Dyreste av alt vi har vært innom av strømselskaper, og menneskene i kundeservice bærer preg av å få bonus for hver løgn de serverer om prisene.
Hei Ståle H, Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss.
Jeg har Fjordkraft spotpris-avtale med prismatch, og er godt fornøyd med den.
Hei Roger, Godt å høre at du er fornøyd! Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding. Vi i Fjordkraft ønsker deg en fin dag!