Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid god hjelp å få, hyggelige personer på tlf hver gang. Mvh Tom H.L.
Hei Tom, tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med hjelpen du har fått. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
jeg får grei oversikt over forbruk og pris og kan lett komme til min side og få mer informasjon.
Hei Kåre, tusen takk for omtalen. Vi er glad for å høre du er fornøyd med oversikten på Min Side. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig greit med Fortum . Betaler kun en regning i og med at nettleien også kommer på denne regningen. Appen gjør at jeg kan følge med strømprisen og for eksempel vaske klær når strømprisen er lav . Veldig fornøyd , enkelt og greit.
Hei Brit,tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du fornøyd med fakturering og Fortum-appen. Vi har gjennomfakturering med netteier for å gjøre det enklere for våre kunder. Vi ønsker også at appen skal hjelpe deg med å redusere strømforbruket. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lett å få kontakt med Fortum. Hyggelige kundebehandlere.
Hei Herdig, tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår tilgjengelighet og hjelpe du fikk. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Oversiktlig og helt greit, men må jobbe for å være et godt, sikkert og økonomisk valg
Hei Ulf, tusen takk for fin omtale. Det er viktig for oss å gjøre det oversiktlig for våre kunder. Vi forstår viktigheten av konkurransedyktige priser og jobber kontinuerlig med å sikre at våre priser er rettferdig og konkurransedyktige i markedet. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum markedsfører seg med at kunden kan få full innsikt og være trygg hos dem med appen deres. Bare bullshit! Hos oss viste appen at 12% av forbruket gikk til el-bilen, til tross for st vi aldri har ladet den hjemme. Ved kontakt m Kundeservice fikk vi bekreftet at appen ‘bare er veiledende’… Ingen mer info å få, ingen mulighet for å få kontakt m ledelsen. Ikke engang et tips om å fjerne el-bilen fra oversikten for å få et nytt estimat uten bil i allefall. Bare tull!
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Appen inneholder både estimert forbruk og faktisk forbruk. 1. "Hva går strømmen til?" er et estimat på hva boligens strømforbruk de siste 30 dagene har gått til. Her står det opplyst at estimatet baserer seg på boligprofil, statestikk og værdata. Det betyr at til tross for at du ikke har El-bil, kan det stå du har 12% El-bil forbruk i appen hvis du ikke har oppdatert boligprofilen. For å få et bedre estimat må du oppdatere boligprofilen slik at den blir mer nøyaktig. Boligprofilen tar hensyn til mange variabler, men du vil aldri kunne få helt nøyaktige tall. 2. Faktisk forbruk er forbrukstall vi får direkte fra din netteier. Faktisk forbruk er med andre ord ikke et estimat, men ditt reelle forbruk. Disse tallene finner du under forbruk i den blå søylen. Gjerne kontakt oss direkte hvis du trenger mer oppklaring eller har flere spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig bra app- veldig bra oversikt over forbruk føler deg godt ivaretatt. Veldig bra kundebehandling.
Hei Raymond, Tusen takk for fantastisk omtale. Vi ønsker å gjøre det enklest mulig for våre kunder å følge med på eget forbruk. Det er derfor veldig hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten i appen. Vi setter også stor pris på din tilbakemelding vedrørende vår kundebehandling. Vårt mål er å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm