Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fortum markedsfører seg med at kunden kan få full innsikt og være trygg hos dem med appen deres. Bare bullshit! Hos oss viste appen at 12% av forbruket gikk til el-bilen, til tross for st vi aldri har ladet den hjemme. Ved kontakt m Kundeservice fikk vi bekreftet at appen ‘bare er veiledende’… Ingen mer info å få, ingen mulighet for å få kontakt m ledelsen. Ikke engang et tips om å fjerne el-bilen fra oversikten for å få et nytt estimat uten bil i allefall. Bare tull!
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Appen inneholder både estimert forbruk og faktisk forbruk. 1. "Hva går strømmen til?" er et estimat på hva boligens strømforbruk de siste 30 dagene har gått til. Her står det opplyst at estimatet baserer seg på boligprofil, statestikk og værdata. Det betyr at til tross for at du ikke har El-bil, kan det stå du har 12% El-bil forbruk i appen hvis du ikke har oppdatert boligprofilen. For å få et bedre estimat må du oppdatere boligprofilen slik at den blir mer nøyaktig. Boligprofilen tar hensyn til mange variabler, men du vil aldri kunne få helt nøyaktige tall. 2. Faktisk forbruk er forbrukstall vi får direkte fra din netteier. Faktisk forbruk er med andre ord ikke et estimat, men ditt reelle forbruk. Disse tallene finner du under forbruk i den blå søylen. Gjerne kontakt oss direkte hvis du trenger mer oppklaring eller har flere spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig bra app- veldig bra oversikt over forbruk føler deg godt ivaretatt. Veldig bra kundebehandling.
Hei Raymond, Tusen takk for fantastisk omtale. Vi ønsker å gjøre det enklest mulig for våre kunder å følge med på eget forbruk. Det er derfor veldig hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten i appen. Vi setter også stor pris på din tilbakemelding vedrørende vår kundebehandling. Vårt mål er å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lett å forholde seg til. God informasjon hvis man trenger det
Hei, Tusen takk for fin omtale! Det gleder oss å høre du er fornøyd med informasjonen som er tilgjengelig. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noen spørsmål! Vi er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Over tid er dette den beste avtalen for meg med årlig forbruk på ca 47000kw
Hei Rune, Tusen takk for fin omtale. Vi ønsker å tilby den avtalen som passer best for våre kunder sitt forbruksmønster. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ringer hver uke for å selge selvom jeg allerede er kunde. 12-mnds oppsigelse med tusenvis av kroner i bruddgebyr de ikke opplyste om når de solgte meg et annet abbonement. Vanskelig å forstå avgiftene som, som det er mange av. Kundeservice har ikke vært til noe hjelp og lite hyggelige.
Hei Helene, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Gjerne kontakt oss direkte så kan vi undersøke om du fikk all informasjon du skulle ha ved inngåelse av avtalen. Du kan også reservere deg mot telefonsalg fra våre nettsider. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De påstår jeg har en avtale med bindingstid og masse tilleggsprodukter. Jeg har aldri inngått noen avtale med dem, men blitt overført fra en annen strømleverandør der jeg IKKE hadde tilleggsprodukter. Jeg har flere ganger sendt dem melding om at jeg ikke kommer inn i denne portalen deres, og at jeg ikke får regninger - de påstår de er sendt, men gjør ingenting for å hjelpe meg. Nå har jeg byttet til min lokale strømleverandør, de belaster meg så et bruddgebyr på tre tusen kroner, på tross av at jeg aldri har inngått noen avtale med den. Kundeservice svarer god dag mann økseskaft. Styr unna!!! Styr unna!!!
Hei Iris, Tusen takk for din tilbakemelding. Ingen skal bli kunde uten skriftlig bekreftelse og informasjon om avtalen. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Uoversiktigt masse gebyrer stadigt skifter fast beløp skifter vanskelig oppfølging
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere for å se hvilke endringer det er snakk om. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi kan hjelpe deg å finne den avtalen som er det smarteste valget for deg basert på dine spesifikke forbruksmønstre og preferanser. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm