Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det viktigste for meg er å få CashPoints avtalen som NorgesEnergi hadde tidligere. Dette er eneste grunn til at jeg ønsker å fortsette å være kunde hos dere og håper dette skal gå greit. Vennlig hilsen Carl Erik
Hei Carl, Du som tidligere NorgesEnergi-kunde skal oppleve en knirkefri overgang til Fortum. Du beholder selvfølgelig avtalen du hadde hos NE, til samme pris, uten endringer. Har du spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig bra ikke noe problem med dere god service på alt
Hei Inge, Tusen takk for fin omtale om vår kudeservice. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Vi setter pris på deg som kunde, og gleder oss til å fortsette å levere god service til deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Høyt påslag pr kwh. Nett sidene er bra, og her kan alt gjøres. Oversiktlig og fin.
Hei Thomas, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne den løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Så kan vi finne en løsning. Veldig hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra oppfølging,tilgjengelighet,riktig priser og veldig bra kundeservice
Hei Øistein, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på deg som kunde, og derfor gleder det oss å høre du er fornøyd. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har hatt Fortum (tidligere NorgesEnergi) siden veldig mange år tilbake. Er veldig fornøyd både med pris og kundeservice 😁
Hei Remi, Tusen takk for hyggelig omtale. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og fornøyde. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende vår kundeservice. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum «lurer inn» tilleggstjenester sammen strømavtalen! Ofte har tilleggstjenestene navn som kundene tror de må ha. Vi har avsluttet strømavtalen, negative blitt fakturert tilleggstjenester 6 mnd etter!
Hei Roger, Vi ønsker å understreke at vi aldri ønsker å lure våre kunder og at ingen tjenester blir lagt til uten din uttrykkelige aksept. Vi verdsetter tillitten våre kunder gir oss, og det er helt grunnleggende for oss at alle avtaler og tjenester er klare og forståelig. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Gratulerer med god nettside. Den er viktig for min del.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi jobber kontinuelig med å gjøre nettsiden mest mulig informativ og brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Det gleder oss å høre du er fornøyd og syntes nettsiden fungerer bra. Takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm