Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver å få smartlading på elbilene, noe telefonselgeren lovte var mulig. Men ingen hos fortum kan hjelpe en ny bedrifskunde med dette, isteden blir jeg gang på gang satt over til Fortum charge and drive, og det første telefonsvarer der sier er at om det gjelder smartlading ring 21494949 altså de samme som henviser til de
Hei Gaute, Takk for at du deler denne informasjonen med oss. Vi beklager for enhver forvirring og ulempen dette har forårsaket. Vi forstår at du ønsker å benytte deg av smartlading, men dessverre er denne tjenesten ikke kompatibel med strømavtalen for bedriftskunder. Vi tar dette til etterretning og vil vurdere dette som et ønske for fremtidige forbedringer av våre tjenester. Vi setter pris på din interesse og tilbakemelding, og hvis du har ytterligere spørsmål eller behov, er vi her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Ordnet det enkelt å greit så jeg kunne gå fra bedriftavtale til privatavtale uten noe ekstra kostnad. Veldig hyggelige og hjelpsomme kundeservice
Hei Livemine, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at vi kunne gjøre overgangen fra bedriftsavtale til privatavtale enkel og kostnadsfri for deg. Vår kundeservice er her for å hjelpe, og det er flott å vite at du opplevde dem som hyggelige og hjelpsomme. Skulle du ha ytterligere spørsmål eller behov i fremtiden, er vi her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
De ringer ikke opp når de skal sjekke ting. Hører aldri noe fra de. Også legger Di på ting i avtalen som vi ikke behøver
Hei Tommy, Vi beklager for den ulempen du har opplevd, og vi setter pris på at du deler din bekymring med oss. Vi tar denne saken alvorlig og ønsker å umiddelbart følge opp for å løse problemet. Vennligst send oss en mail på [email protected], slik at vi kan undersøke saken nærmere og sikre at du får den hjelpen du trenger. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Så ringer dere med "et godt tilbud"! Hvorfor fikk jeg ikke det da jeg var kunde? "Vet ikke, har nettopp kommet tilbake etter mammaperm!" Jeg gadd ikke snakke mer med den personen.
Hei Eva, Tusen takk for din tilbakemelding. Våre avtaler er alltid tilgjengelig på våre nettsider, men kan selvfølgelig forstå frustrasjonen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt for å sikre bedre kundeopplevelse i fremtiden. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Jeg har vårt fornøyd gjennem alle de år; det er vel drunnen til at je aldri har byttet,
Hei Ketil, Hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør, det setter vi pris på å høre. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Forsto problemet med en gang og ordnet dette fort.
Hei Tomas, Takk for hyggelig tilbakemelding, og det er godt å høre at problemet ble forstått og løst raskt. Hvis du har ytterligere spørsmål eller behov i fremtiden, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Jeg kan logge på og følge utviklingen på strømforbruket.
Hei Jan, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Fortum Strøm