Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De ringer ikke opp når de skal sjekke ting. Hører aldri noe fra de. Også legger Di på ting i avtalen som vi ikke behøver
Hei Tommy, Vi beklager for den ulempen du har opplevd, og vi setter pris på at du deler din bekymring med oss. Vi tar denne saken alvorlig og ønsker å umiddelbart følge opp for å løse problemet. Vennligst send oss en mail på [email protected], slik at vi kan undersøke saken nærmere og sikre at du får den hjelpen du trenger. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Så ringer dere med "et godt tilbud"! Hvorfor fikk jeg ikke det da jeg var kunde? "Vet ikke, har nettopp kommet tilbake etter mammaperm!" Jeg gadd ikke snakke mer med den personen.
Hei Eva, Tusen takk for din tilbakemelding. Våre avtaler er alltid tilgjengelig på våre nettsider, men kan selvfølgelig forstå frustrasjonen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt for å sikre bedre kundeopplevelse i fremtiden. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Jeg har vårt fornøyd gjennem alle de år; det er vel drunnen til at je aldri har byttet,
Hei Ketil, Hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør, det setter vi pris på å høre. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Forsto problemet med en gang og ordnet dette fort.
Hei Tomas, Takk for hyggelig tilbakemelding, og det er godt å høre at problemet ble forstått og løst raskt. Hvis du har ytterligere spørsmål eller behov i fremtiden, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Jeg kan logge på og følge utviklingen på strømforbruket.
Hei Jan, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Det skulle være bedre sammenlignet etter å ha gått igjennom avtalen til Fjordkraft sammenlignet med Fortum, ifølge telefonselger. Viste seg å være dyrere.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Lurer inn tilleggsavtaler for å øke prisen, og forsvarer det med bortforklaringer !
Hei Frank, Vi beklager så mye for at du føler deg lurt i forbindelse tilleggstjenester. Vi leverer kun avtalen som er bekreftet skriftlig, og velger ikke avtale vilkårig. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Fortum Strøm