Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk full oversikt over tidligere strømforbruk fra forrige leietager til nåværende og fikk konkludert med at nåværende leietager bruker meget mye, noe jeg allerede hadde mistanke om.
Hei Birgitta, Tusen takk for omtalen. Så fint å høre du fikk hjelpen du trengte :) Bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949 hvis det er noe mer du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har hatt dere i mange år , fornøyd hele veien ...så håper at dette fortsetter
Hei Knut, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester oppfyller dine forventninger og behov. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er veldig konkurransedyktig på pris,og veldig oversiktlig og god app.enkel og bruke
Hei Geir, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du opplever oss som konkurransedyktig og at du er fornøyd med appen. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Greit bytte fra forrige leverandør, og gunstig avtale mht mitt forbruk!
Hei Tove, Det gledes å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kundeforhold kun et par måneder, men godt fornøyd så langt.
Hei Knut, Det er hyggelig å høre du er fornøyd med dine første måneder som kunde hos oss. Det setter vi stor pris på å høre. Vi gleder oss til å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig dårlig regnskapsfører de forstår ikke om faktura er betalt eller ikke
Hei Hesi, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Når vi mottar betaling av faktura kan det ta noen virkedager før systemet registrer betalingen. Det er ingen overføringer i helger eller på helligdager i banken. Betalinger som registreres i helger vil først bli synlige mandag morgen. Det samme gjelder for betalinger som legges inn på kvelden og helligdager. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Da kan vi undersøke saken og rette opp i eventuelle feil. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God pris plus god service, jeg er veldig fornøyde med
Hei Jihan, Det gleder oss å høre du er fornøyd med vår kundeservice, og våre priser. Vi legger stor vekt på å gi våre kunder den beste kundeservicen slik at alle føler seg godt ivaretatt. Vi vil også fortsette å sikre at våre priser er rettferdig og konkurransedyktige i markedet. Tusen takk for tilbakemeldingen! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm