Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig regnskapsfører de forstår ikke om faktura er betalt eller ikke
Hei Hesi, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Når vi mottar betaling av faktura kan det ta noen virkedager før systemet registrer betalingen. Det er ingen overføringer i helger eller på helligdager i banken. Betalinger som registreres i helger vil først bli synlige mandag morgen. Det samme gjelder for betalinger som legges inn på kvelden og helligdager. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Da kan vi undersøke saken og rette opp i eventuelle feil. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God pris plus god service, jeg er veldig fornøyde med
Hei Jihan, Det gleder oss å høre du er fornøyd med vår kundeservice, og våre priser. Vi legger stor vekt på å gi våre kunder den beste kundeservicen slik at alle føler seg godt ivaretatt. Vi vil også fortsette å sikre at våre priser er rettferdig og konkurransedyktige i markedet. Tusen takk for tilbakemeldingen! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
stabil og god leverandør, ikke som en del andre jeg har hørt om som er mer jo jo typen, av og på
Hei Berit, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på at du ser på oss som en stabil og god strømleverandør. Vårt mål er å gi våre kunder en stabil og pålitelig strømleverandør å forholde seg til. Tusen takk for tillitten. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Pris kriminelt! Verste pris! Veldig overprising, stjeler fra «vanlige folk».
Hei Mahamat, Tusen takk for din tilbakemelding. Vårt mål er å tilby konkurransedyktige priser samtidig som vi opprettholder kvaliteten og verdien våre tjenester gir. Gjerne kontakt oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Da kan vi høre mer om dine behov, og se om vi finner en avtale som passer bedre for deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vanskelig å si noe. Er fornøyd med strømmen fra Fortum
Hei Eva Britt, Tusen takk for omtalen. Det gleder oss å høre du er fornøyd med strømavtalen du har med oss. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har vært kunde hos dere i mange år, byttet til helgeland kraft da de var rimeligere enn dere og at de tilbydde 500 khw strøm gratis etter at man hadde vært kunde i 3 mnd, men dere ringte meg raskt etter bytte og ønsket å ha meg tilbske da skulle jeg ikke få påslag på ett eller ett annet jeg ikke husker hva er akkurat nå. Men hele saken her er at personen som ringte meg og lokket meg tilbake til dere satte byttedatoen raskt etter at jeg hadde vært kunde hos helgeland i 3 måneder. Jeg gikk utifra at personen som ringte meg var erfaren og visste hva han snakket om da han satte byttedatoen. Jeg har ikke rukket å bruke de første 500 khw gratis strøm før dere byttet meg tilbake, dermed har jeg mistet en veldig god fordel hos dem. Dere vil ikke kompensere for tapt fordel og derfor bytter jeg tilbake til helgeland
Lett kunde brukervennelig. Billige priser og utrolig bra kundeservice
Hei Lilly, Tusen takk for fin omtale. Vi legger stor vekt på å gi våre kunder den beste opplevelsen i møte med oss, og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende vår kundeservice. Det gleder oss å høre du er fornøyd med brukervennlighet i appen/ Min Side, og våre priser. Vi takker igjen for tilbakemeldingen, og gleder oss til å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm