Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God informasjon, lett tilgjengelig for hjelp, vennlig og rask service.
Hei Sidel! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår betjening og informasjon. Du må ikke nøle med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg fikk en god behandling av vedkommende som jeg fikk som kunde rådgiver, hun gav meg en god pris enn den jeg hadde fra før av, så tommelen opp for dere
Hei Sverre, tusen takk for fin omtale. Vi verdsetter kundetilfredshet, og ønsker å gi deg den beste opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Hyggelig å høre du er fornøyd! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig god kundeservice. Fikk tydelige og klare svar på alt som gjaldt pris og produkt
Hei Gerald! Hyggelig å høre du fikk tydelige og gode svar på dine spørsmål. Vårt mål er alltid å tilby den beste mulige servicen og veiledningen. Vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Verste kundebehandling noensinne. Jeg fikk vite at Fortum gir fullstendig f.. i min mening og kundebehandler var sykt frekk og ikke hjelpsom i det hele tatt! Sp dårlig og frekk service har jeg aldri opplevd! Det finnes mange andre leverandører uten bindingstid og med hyggelige kundebehandlere! Styr unna Fortum!
Hei Dew, det er leit å høre om din opplevelse. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi ønsker å få en bedre forståelse av situasjonen og oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på telefon eller epost. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk aldri beskjed at det var bindingstid når avtalen ble signert. Fikk bedre tilbud fra Gulbrandsen uten bindingstid. Fikk 3000,- i bot fra Fortum og en samtale med sykt frekk kundebehandler! Har aldri opplevd så frekk service og dårlig informasjon! Fraråder på det sterkeste!!! Gulbrandsen er MYE BEDRE!!!!
Hei Maria. Vårt mål er å gi våre kunder en positiv og profesjonell opplevelse i møte med vårt kundesenter. Det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse informert. Om du ønsker en gjennomgang eller oppklaring av dette kan du kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det mest masete selskapet jeg noen gang har vært borti, styr unna! Her blir du nedringt om "tilbud" og brukerundersøkelser når du er kunde. Bytter du leverandør ringer de deg bare enda oftere for å få deg tilbake. Dette hjelper såklart ikke på opplevelsen jeg sitter igjen med fra Fortum...
Hei Stian, Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt med å bli ringt av våre selgere. Vi forstår at hyppige telefonsamtaler kan være frustrerende. Du kan enkelt reservere deg mot telefonsalg fra våre nettsider (nederst under "om oss"). Dette vil sikre at du ikke mottar flere henvendelser fra våre selgere på telefon. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Særdeles pågående selger. Vedkommende har ringt tidligere men nektet for dette. Var forøvrig veldig argumentativ. Utrivelig å samtale med fyren. Styr unna!
Hei Fred, tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager opplevelsen du hadde med en av våre selgere. Vi ønsker ikke at våre selgere skal føles pågående, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte slik at vi kan få mer informasjon om saken. Gjerne kontakt oss på [email protected]. Vi ser frem til å høre fra oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm