Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Verste strømselsskapet jeg har vært borti. Hold dere langt unna hvis dere ikke vil bli lurt. Jeg skal bytte strømselsskap da jeg er lei av å bli lurt, løyet til og ikke får den hjelpen jeg trenger fra "kundeservice". Tar opptil 2 uker før de svarer på mail. OG når de først svarer så er ingenting av det du lurte på blitt besvart. De bare limer og klipper inn standard svar de sender til alle. Anbefaler alle å holde seg langt unna.
Det er mulig jeg har en okay god bedriftsavtale, men de legger på masse påslag og ulike tjenester uten å opplyse ordentlig om det, og er ikke i møtekommende eller opptatt av å gjøre det beste for kunden.
Jeg er fornøyd med .Fortum som strømleverandør, og har ingen planer Om å endre dette.
Ble ringt opp av selger og spurt om de kunne analysere strømforbruket vårt i en måned og etter 30 dager ringe oss for å komme med et bedre tilbud. Jeg spurte spesifikt om dette kostet noe, noe selger sa nei til... Jeg sa at jeg ikke ønsket å bytte strømleverandør, men at de kunne analysere... Deretter fikk jeg en regning på 30.000 kr pr mnd.... i to måneder... før jeg finn bytter strømleverandør ti NTE... Da ble strømmen billigere.. Etter et år fikk jeg ny regning på 3000 kr som "hang" igjen fra året før.. Føler meg skikkelig lurt av Fortum som jeg føler farer med løgn og usannheter .....
De autoringer både privat og bedriftskunder fra forskjellige nummer og tar ikke et nei for et nei. Useriøst firma både fra salgsiden og kundeservice.
De ringer veldig ofte og vil selge sitt produkt. Jeg har sagt at jeg ikke er interessert. De svarer uhøflig at man ikke kan reservere seg. Fortsetter å ringe. Veldig irriterende og jeg kommer selvfølgelig aldri til å inngå en avtale med noen som holder på slik!
Veldig misfornøyd med kundeservice. Svarer ikke på de spørsmål man stiller i en klage, men bare bla bla. Tydeligvis primært opptatt av profitt