Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Storfornøyd med dere som strøm levangdør dokker leverer varene gang på gang
Hei! Takk for din fantastiske anmeldelse! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og har hatt slike gode opplevelser. Det synes vi er veldig flott, og vi setter pris på tilbakemeldinger som dette for å forbedre og utvikle våre tjenester og muligheter. Tusen takk igjen, og ikke nøl med å kontakte oss direkte om du opplever noen utfordringer el. Vi bistår gjerne! Mvh Fortum Strøm
Fortum har en meget oversiktlig informasjon og er blandt de rimeligste på markedet. Jerg er meget fornøyd med Fortun.
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og har hatt en positiv opplevelse. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om denne. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med oss dersom du opplever utfordringer el. Med vennlig hilsen Fortum
Det er i perioder for dyr strøm. Må få ned prisen på spottpris.
Hei Ansgar, Det er ikke Fortum Strøm som setter spotprisen. Alle kunder med en spotprisavtale har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nordpool. Det er Nordpool som setter prisene time for time.De fleste i Norge har spotprisavtaler. Det betyr at du som kunde betaler det samme for strømmen som det strømselskapene kjøper den inn for. Vennlig hilsen Fortum
Fornøyd med Fortum og appen hvor jeg kan følge strømprisen fra time til time👍
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med appen og har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om denne. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med oss dersom du opplever utfordringer el. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Øker priser og sukrer pillen med billigere papirfaktura. Glemmer å nevne at forbrukerrådet er inne i bildet mht gebyrer på nettopp dette
Hei Eyvind, Dessverre er årsaken til at vi økte prisene den generelle prisveksten i samfunnet. De økte prisene gjør at det nå koster mer enn før å kjøpe inn, administrere og levere strøm til deg. Prisøkningen gjelder hele strømbransjen og ikke kun Fortum. Vedrørende papirgebyret har vi redusert prisen slik som flere av våre konkurrenter. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Appen er ikke god - viser ikke daglig forbruk, bare time for time. Vil du vite totalforbruket en dag, må du legge sammen de 24 timene. Ved henvendelser til selskapet, har jeg aldri fått svar på hva jeg spør om. F eks om hvor jeg kan finne daglig forbruk. Svaret jeg fikk gjaldt forbruk per måned! Påpekning av dette fikk jeg ikke svar på.
Opplyser ikke om at du er låst i 1 år, opplyser heller ikke at målepunkt Id blir flyttet fra deg som person til bedrift. Selgerene prøver i tillegg å lure inn produkter du ikke trenger uten å opplyse om det. Og de er langt unna rimeligere strøm enn andre. Her er det lureri hele veien og du er låst i minst 12 mnd.
Hei, Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd. Kontakt gjerne bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Mvh, Fortum Strøm