Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med Fortum og appen hvor jeg kan følge strømprisen fra time til time👍
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med appen og har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om denne. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med oss dersom du opplever utfordringer el. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Øker priser og sukrer pillen med billigere papirfaktura. Glemmer å nevne at forbrukerrådet er inne i bildet mht gebyrer på nettopp dette
Hei Eyvind, Dessverre er årsaken til at vi økte prisene den generelle prisveksten i samfunnet. De økte prisene gjør at det nå koster mer enn før å kjøpe inn, administrere og levere strøm til deg. Prisøkningen gjelder hele strømbransjen og ikke kun Fortum. Vedrørende papirgebyret har vi redusert prisen slik som flere av våre konkurrenter. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Appen er ikke god - viser ikke daglig forbruk, bare time for time. Vil du vite totalforbruket en dag, må du legge sammen de 24 timene. Ved henvendelser til selskapet, har jeg aldri fått svar på hva jeg spør om. F eks om hvor jeg kan finne daglig forbruk. Svaret jeg fikk gjaldt forbruk per måned! Påpekning av dette fikk jeg ikke svar på.
Opplyser ikke om at du er låst i 1 år, opplyser heller ikke at målepunkt Id blir flyttet fra deg som person til bedrift. Selgerene prøver i tillegg å lure inn produkter du ikke trenger uten å opplyse om det. Og de er langt unna rimeligere strøm enn andre. Her er det lureri hele veien og du er låst i minst 12 mnd.
Hei, Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd. Kontakt gjerne bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Mvh, Fortum Strøm
Lover alle gull og grønne skoger. Sier alt skal bli billigere, og lover å spare en urealistisk sum. Legger også på masse tilleggstjenester til flere 100kr. Useriøst selskap.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Våre kunder skal ikke registeres med tilleggstjenester uten n skriftlig bekreftelse/samtykke. Vi ønsker gjerne å undersøke saken nærmere så gjerne kontakt oss på [email protected] eller 21494949 slik at vi kan se på saken.
Byttet strømleverandør fra Fortum som jeg har hatt siden januar 2023 og fikk gebyr på 3000kr for brudd hos dem. Anbefaler ingen å gå inn i agrol avtale hos dem da den ikke er noe billigere en hva andre selskap leverer og andre tar eller ikke slike blodpris gebyrer når man sier opp avtalen. Siste gang Fortum har levert noe til meg.
Hei, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd. Gjerne kontakt bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Mvh, Fortum Strøm
Legger til 4 Tilleggstjenester til 192kr måneden som man selv må si opp etter en gratis 1mnd. Feks Smartlading til elbil, har ikke engang elbil. Og Forsikring?! Hvorfor legger et strømselskap på forsikringer? Svindel! Sykt at det er lov å drive på sånn. Når man bestiller strøm burde man kun få det man bestiller og ikke masse annet piss
Hei Ola, Tusen takk for din tilbakemelding. Vår kunder skal ikke registeres med tilleggstjenester uten at de selv har bekreftet dette skriftlig. Vi ønsker å undersøke saken nærmere så gjerne kontakt oss på [email protected] eller 21494949 slik at vi kan se på saken. Mvh, Fortum Strøm