Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det hele startet da de byttet strømleverandør for meg UTEN TILLATELSE, INKL. ALLE MULIGE EKSTRAKOSTNADER. Skulle få motta ulike tilbud etter prøveperiode. Fikk først de én uke etter at de hadde bestemt seg for å ta saken ut av mine hender totalt! Fy. Skam dere. Hør på hva kundene faktisk sier på telefonen, og responder BEDRE på epost etter at dere har fasilitert en slik skitsituasjon. Har bare gitt meg jobb og hodepine å måtte ordne opp i dette etter dere.
Prøvde å starte et abonnement med dem og fortalte dem at jeg ville kontakte dem når jeg har informasjonen jeg trenger fra utleieren. Snakket med noen på telefonen og snakket med noen på e-post og fortalte dem dette. Nå ringer de meg minst 3 ganger om dagen og sender meg mange meldinger. Jeg føler at jeg blir jaget og er veldig ukomfortabel. tenker å velge et annet selskap på grunn av dette.
Ble prakket på en måneds testperiode av en selger jeg ikke kunne bli kvitt, hvor jeg ble fortalt at jeg hadde angrerett på 14 dager. Sendte inn angrerettsskjema i posten, men de overførte meg til Fortum uansett. Muligens et ok strømfirma sånn generelt, men med slik forretningsskikk så er det ikke noe for meg.
Useriøs og elendig kundebehandling. Selger holder ikke avtaler Rot med faktura. Ikke lydhør for egne feil og ikke løsningsorientert. Styr unna for alt i verden. Måtte de gå konkurs slik at ikke flere blir lurt.
Forferdelig, uønsket mas. De har ringt meg 10 ganger, med 5 forskjellige numre. Jeg har lagt på og blokkert alle sammen, de men ringer fortsatt. Vil ikke ha noe som helst med Fortum å gjøre!!
Jeg har nå fått flere Ubehagelige telefoner fra en som sier han er fra Fortum, noe jeg må spørre om flere ganger, for det sier han altfor fort. Han spurte om mange spørsmål om leiligheten som jeg synes er ubehagelig uten å få en sikker bekreftelse på at han er fra et seriøst selskap. Det er kanskje ikke den beste strategien å få en jente i 20 årene til å beskrive hele leiligheten sin til en vilt fremmed mann på telefonen??? Ekkelt var det! Jeg svarte at jeg ikke viste, siden jeg syntes hele samtalen var ubehagelig. Da ble han irritert... Jeg sa også at det ikke var jeg som håndterte strømavtalen og at han måtte snakke med min samboer, men det utnyttet han bare og slang på alt det dere kan tilby. Eneste måten å bli kvitt han var å si at han kan ringe senere. Jeg blokkerte dette nr da jeg ikke fikk noe treff på deres bedrift på gule sider eller 1881. Ble ringt opp i dag, og flere dager, av samme fyr, men annet nr, og han var unnvikende hvor han hadde informasjonen fra... disse nr er heller ikke oppført. Er det virkelig slik dere viser en «troverdighet« og skaffer dere nye kunder?
Selger på døra påstår han kommer for å foreta en forbruksmåling på en måned. Jeg spør om han skal selge meg noe, noe han svarer nei på. Jeg sier jeg ikke er interessert flere ganger, men han gir seg ikke med å stille spørsmål. Jeg må tilslutt bare lukke døra.