Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøvde å starte et abonnement med dem og fortalte dem at jeg ville kontakte dem når jeg har informasjonen jeg trenger fra utleieren. Snakket med noen på telefonen og snakket med noen på e-post og fortalte dem dette. Nå ringer de meg minst 3 ganger om dagen og sender meg mange meldinger. Jeg føler at jeg blir jaget og er veldig ukomfortabel. tenker å velge et annet selskap på grunn av dette.
Ble prakket på en måneds testperiode av en selger jeg ikke kunne bli kvitt, hvor jeg ble fortalt at jeg hadde angrerett på 14 dager. Sendte inn angrerettsskjema i posten, men de overførte meg til Fortum uansett. Muligens et ok strømfirma sånn generelt, men med slik forretningsskikk så er det ikke noe for meg.
Useriøs og elendig kundebehandling. Selger holder ikke avtaler Rot med faktura. Ikke lydhør for egne feil og ikke løsningsorientert. Styr unna for alt i verden. Måtte de gå konkurs slik at ikke flere blir lurt.
Forferdelig, uønsket mas. De har ringt meg 10 ganger, med 5 forskjellige numre. Jeg har lagt på og blokkert alle sammen, de men ringer fortsatt. Vil ikke ha noe som helst med Fortum å gjøre!!
Jeg har nå fått flere Ubehagelige telefoner fra en som sier han er fra Fortum, noe jeg må spørre om flere ganger, for det sier han altfor fort. Han spurte om mange spørsmål om leiligheten som jeg synes er ubehagelig uten å få en sikker bekreftelse på at han er fra et seriøst selskap. Det er kanskje ikke den beste strategien å få en jente i 20 årene til å beskrive hele leiligheten sin til en vilt fremmed mann på telefonen??? Ekkelt var det! Jeg svarte at jeg ikke viste, siden jeg syntes hele samtalen var ubehagelig. Da ble han irritert... Jeg sa også at det ikke var jeg som håndterte strømavtalen og at han måtte snakke med min samboer, men det utnyttet han bare og slang på alt det dere kan tilby. Eneste måten å bli kvitt han var å si at han kan ringe senere. Jeg blokkerte dette nr da jeg ikke fikk noe treff på deres bedrift på gule sider eller 1881. Ble ringt opp i dag, og flere dager, av samme fyr, men annet nr, og han var unnvikende hvor han hadde informasjonen fra... disse nr er heller ikke oppført. Er det virkelig slik dere viser en «troverdighet« og skaffer dere nye kunder?
Selger på døra påstår han kommer for å foreta en forbruksmåling på en måned. Jeg spør om han skal selge meg noe, noe han svarer nei på. Jeg sier jeg ikke er interessert flere ganger, men han gir seg ikke med å stille spørsmål. Jeg må tilslutt bare lukke døra.
Selger utgir seg for å reise rundt å kartlegge strømforbruket i området. Sier flere ganger jeg ikke skal bytte men blir forklart masse ting. Er ulovlig å samle data om privatpersoner så kommer til å melde i fra om brudd på gpdr reglene.. Firmaer som selger på døren er som regel såpass desperate at med en gang dere ringer på min dør har dere bevist hvor dårlig produkt dere har og lastet bort både min og selgers energi. Selgers virket svært grei og hyggelig altså og unner han en god og seriøs salgsjobb. Hadde også krevet en viss dresscode og navneskilt samt noe materiale når man ringer på hos folk.
Hei Offerett og takk for din anmeldelse! Vi har en avtale hvor ditt strømforbruk blir analysert og du vil få en anbefaling om hvilken avtale som passer deg og dine preferanser best. Ved en inngåelse av avtale så trenger vi informasjon fra deg for å kunne registrere avtalen. Våre selgere plikter å bære med ID kort som viser klart å tydelig bilde, navn og firma slik at du enkelt kan identifisere selger! Jeg skal melde dette videre! Ønsker deg en riktig god dag videre! Med vennlig hilsen Åsmund / Fortum kundeservice