Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har blitt kunde uten å bestille. Vi takket nei og selger spurte hvem.seøskap vi hadde. Vi ble da sagt opp hos de vi var hos og kunde her. Helt utrolig frekt ! Vi hadde selskap med solkonto. Ble kunde
Hei Hanne, Tusen takk for din tilbakemelding. Våre salgsprosesser er satt opp i tråd med gjeldende lover og regler og krav til informasjon om vesentlige opplysninger før avtaleinngåelse. Gjennom samtale og skriftlig tilbud skal innhold og vilkår fremkomme klart og tydelig. Fortum har Trygg Strømhandel-sertifisering for å sikre gode salgsprosesser. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og ønsker å undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected], slik at vi kan rette opp i eventuelle feil. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
En selger ringte meg og lurte meg til å skrive ok på sms. Avtalen var en helt annen enn det selger sa. Jeg måtte betale rundt 2000kr for slippe avtalen. Det selger sa stemte ikke med det jeg signerte. Måtte skrive ok for å få se avtalen, ok var ikke innsyn, men bekreftelse på avtale. Fikk ikke tak i selger etterpå, ringte før det var gått 5 minutter. Så det ble kostbare minutter som kunde hos Fortum. Aldri mer!!!!
Hei Monica, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du har hatt en negativ opplevelse med en av våre selgere. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at alle har en positiv opplevelse i møte med oss. Vi beklager for at dette ikke skjedde i ditt tilfelle. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hjemmesiden er enkel og oversiktlig med vært enkel prosedyre for bestilling
Hei Roy, Tusen takk for omtalen! Det er hyggelig å høre du syntes hjemmeisden er ovsiktelig. Vi ønsker å ha en brukevennlig nettside slik at våre kunder enkelt kan finne informasjonen de trenger. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding om vår nettside og bestillingsprosedyre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg fikk flott service da jeg telefonisk avbestilte Grønt valg, som jeg fra Aftenposten har forstått ikke er særlig "grønt" i virkeligheten.
Hei Arne, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Grønt Valg er en tilleggstjeneste for de som er ekstra opptatt av å ta bærekraftige valg. Tjenesten Grønt valg består av tre deler. Hovedelementet er opprinnelsesgarantier tilsvarende ditt strømforbruk, som vi kjøper inn for deg på det åpne markedet. I tillegg får Grønt valg-kundene én time profesjonell energirådgivning per år og for hver Grønt valg-kunde vi har gir Fortum et årlig bidrag på 100 kr til Regnskogfondet. Du er med på å beskytte hele 24 000 km2 regnskog hvert år, et område som tilsvarer arealet til Akershus, Buskerud og Østfold – gamle Viken fylke. Opprinnelsesgarantier er en europeisk merkeordning som beviser at en viss mengde strøm produseres fra fornybare energi kilder. Ingen strømselskap kan garantere hvilken strøm som kommer i kundens stikkontakt, men med opprinnelsesgarantier sikrer strømleverandøren at det produseres like mye strøm som kunden forbruker fra fornybare energikilder. Har du flere spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på telefon eller epost. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig dyrt. Det er 1000kr i forskjell fra sist juni til juni 2024
Hei Ramona, Tusen takk for din omtale angående våre priser. Prisen på strøm er det kraftbørsen Nord Pool som bestemmer og ikke noe vi som strømleverandør kan påvirke direkte. Som strømleverandør er vi forpliktet til å kjøpe strøm på kraftbørsen til gjeldende priser. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Så kan vi finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Et godt alternativ og aktuelt om ikke mitt tidligere
Hei Brita, Tusen takk for omtalen! Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere er avhenge av ar kundebehandlerne er kunnskapsrike og ivaretar kundens interesse og retter feil samt sender bekreftelse på rettelsen. Dette er uaksptabelt
Hei Jon, Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, da det gir oss mulighet til å forbedre oss. Vi tar dine kommentarer på alvor og ønsker en mer detaljert oversikt over hva som har skjedd. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på [email protected]. Da kan vi undersøke saken nærmere. Beklager for ulempen dette medfører, og jeg håper vi kan få mulighet til å rette opp i situasjonen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm