Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang kø da kun 1 lader fungerer. Har ikke selskapet ansvar for at det er i orden.
Rimelig pris, grei og oversiktlig app og ikke minst -15% på hurtiglading. Lader mye langs veien, så der spares det en god del. Forbedring kunne vært som Tibber har, at man ser mer info i appen om når prisene varierer og kan motta varsel når prisene blir høye osv.
De er som alle andre,vil tjene mest mulig.Noe er bra,og noe er dårlig.Har en spot avtale,og det gjevner seg ut i løpet av året.Det som jeg syntes er noe dritt med alle strømselskaper er at de ikke komme fram med den prisen med nettleier når de legger ut avtalene sine.Jeg betaler som sikkert alle andre,mer i nettleie en i strøm.
Ble oppringt da jeg byttet til annen strømleverandør og han sa jeg kom til å angre og lo av meg. Kommer aldri til å anbefale de til noen.
Aldri hatt dyrere strøm. Får Fakturaer og Inkasso over en lav sko. Latterlig dårlig
Jeg har IKKE (!!) bestilt forsikring gjennom dere, da jeg er forsikret gjennom bank!! Det skal IKKE (!!) være min jobb å printe ut et angreskjema for noe jeg ALDRI (!!) har bet om !! Min kjæreste er advokat, bare nevner det!! Slett min "forsikringsavtale" PROMPT !! Jeg flytter nok også strømabonnement sånn som dere holder på, ALDRI opplevd positivt kundeforhold, og dere fortjener mindre enn noen nye sjanser!! Did I make myself clear enough?? Med uvennlig hilsen Monica L.
Sier de er billigst, men er langt der ifra... aldri hatt så dyr strøm.. Byttet tilbake tilbake til gamle levrandør