Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er som alle andre,vil tjene mest mulig.Noe er bra,og noe er dårlig.Har en spot avtale,og det gjevner seg ut i løpet av året.Det som jeg syntes er noe dritt med alle strømselskaper er at de ikke komme fram med den prisen med nettleier når de legger ut avtalene sine.Jeg betaler som sikkert alle andre,mer i nettleie en i strøm.
Ble oppringt da jeg byttet til annen strømleverandør og han sa jeg kom til å angre og lo av meg. Kommer aldri til å anbefale de til noen.
Aldri hatt dyrere strøm. Får Fakturaer og Inkasso over en lav sko. Latterlig dårlig
Jeg har IKKE (!!) bestilt forsikring gjennom dere, da jeg er forsikret gjennom bank!! Det skal IKKE (!!) være min jobb å printe ut et angreskjema for noe jeg ALDRI (!!) har bet om !! Min kjæreste er advokat, bare nevner det!! Slett min "forsikringsavtale" PROMPT !! Jeg flytter nok også strømabonnement sånn som dere holder på, ALDRI opplevd positivt kundeforhold, og dere fortjener mindre enn noen nye sjanser!! Did I make myself clear enough?? Med uvennlig hilsen Monica L.
Sier de er billigst, men er langt der ifra... aldri hatt så dyr strøm.. Byttet tilbake tilbake til gamle levrandør
Sendte angreskjema samme dag som avtalen ble inngått. Bare en masse unnskyldninger at det var ikke folk på jobb på grunn av jula. Trodde faktisk ikke det fantes slike selskaper 2021 med så mye konkurranse. Så STYR UNNA Fortum.
Fikk et tilbud og i forbindelse med flytting og takket ja. Fortum skulle levere strøm til meg fra 15. Oktober. 1. November får jeg sms om at strømavtalen var i gang. Jeg ringte de dagen etter og forklarte situasjonen og hvor jeg tenkte misforståelsen kunne ha oppstått. Dette har de tilsynelatende ikke klart å rette opp, selv om jeg utallige ganger har ringt og purret på de. Kort fortalt har det aldri vært så stressende noen gang å kjøpe strøm. Etter jeg byttet leverandør, registrerte de meg som kunde igjen, uten mitt samtykke. Da jeg gjorde de oppmerksom på dette, slettet de meg som kunde, slik at jeg måtte innom Tensio som leverandør, før selskapet jeg egentlig har valgt, kunne ta meg tilbake igjen. Til tross for at jeg har gitt ettertrykkelig beskjed om at jeg aldri kommer til å bli kunde hos de igjen, at jeg kun ønsker fakturaen min og bli ferdig - ringer de meg hver dag. Jeg har heller ikke mottatt faktura eller noe av den informasjonen de har lovet meg på mail. STYR UNNA FORTUM OM DU VIL HA ET LETTERE LIV!