Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd, men prisen bestemmer for meg.likte appen,den var greit å lese
Hei, Adrianus, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør.. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Ta gjerne kontakt med oss for å sjekke at du står med den rimligste avtalen vi har å tilby per i dag. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
Ble nå - etter hjelp fra kundeservice - vervet på alle mine 3 målepunkter.
Hei Haldor, Så flott det ordnet seg med vervingen for alle 3 målerpunkt. Tusen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin sommer! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget bra strømleverandør med strøm og nettleie på en faktura. God og oversiktlig app.
Hei Rolf, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør og vår app. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kopiert fra annen kunde-melding forsi helt enig! «Ikke anbefales. Lurte meg først in til en „bedriftsavtale“ som var dyrere en det som jeg hadde før. Så forsøkte de gjentakende ganger å prakke på tilleggstjenster som jeg aldri bedt om…måtte hele tiden sjekke nettside og „krysse vekk“ disse tjenstene…noe som jeg også filmet. Da oppsigelsefristen 12 mnd endelig var over byttet jeg men fikk faktura med bruddgebyr kr 3000.» Masse påslag etter en måneds «peisgaranti», og ikke varsel på telefon om at jeg byttet for tidlig, slik de gjør med en gang du bytter strømavtale uten at de kan kreve bruddgebyr. Så nå ryker deler av sommerferien fordi jeg sa opp avtalen én måned for tidlig, nettopp fordi jeg ikke har råd til å betale ekstremt høy NETTLEIE som bedrift (ENK) i tillegg til Fortums påslag og fastledd og gebyrer. Totalt ble avtalen med Fortum ca. 300,- dyrere i måneden enn den avtalen jeg hadde, tross alle løfter fra telefonselgeren. Hører med til historien at jeg måtte be om referat fra samtalen og prisen, men der stod ikke ett års plikt, bare prisgarantien i begynnelsen. Må selv lete etter detaljene med liten skrift, så Fortum er ren svindel fra A til Å, og avtalen er helt vanvittig når den skal være billigst, men koster meg 6 måneders totale strømkostnader i bare gebyr på toppen av 11 måneders flåeri. Styr unna Fortum, folkens. Alltid! . .
Hei Nora, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Informasjonen om oppsigelsestid skal være informert ved inngåelse av avtalen. Beklager så mye hvis det ikke ble tydelig nok kommunisert. Oppsigelsestiden er for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Vår intensjon er å gi kundene våre den beste opplevelsen. Vi ønsker å løse eventuelle misforståelser og oppfordrer deg til å kontakte oss direkte slik at vi kan adressere dine bekymringer. Du kan kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget fornøyd fikk hjelp om det jeg spirte om ingen problemer alt ble ordnetm
Hei Vidar, Tusen takk for fin omtale. Det er alltid hyggelig å høre at våre kunder er fornøyd med vår kundeservice. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget god service! Kundebehandleren hadde god kunnskap om avtaler etc
Hei Christina, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vår prioritet er å hjelpe deg på best mulig måte slik at du blir fornøyd. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig kundebehandler.Mitt Prolem ble løst omgående.Takk for hjelpen.
Hei Jan, Tusen takk for omtalen. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Det er derfor hyggelig å høre du fikk hjelpen du trengte. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm