Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kopiert fra annen kunde-melding forsi helt enig! «Ikke anbefales. Lurte meg først in til en „bedriftsavtale“ som var dyrere en det som jeg hadde før. Så forsøkte de gjentakende ganger å prakke på tilleggstjenster som jeg aldri bedt om…måtte hele tiden sjekke nettside og „krysse vekk“ disse tjenstene…noe som jeg også filmet. Da oppsigelsefristen 12 mnd endelig var over byttet jeg men fikk faktura med bruddgebyr kr 3000.» Masse påslag etter en måneds «peisgaranti», og ikke varsel på telefon om at jeg byttet for tidlig, slik de gjør med en gang du bytter strømavtale uten at de kan kreve bruddgebyr. Så nå ryker deler av sommerferien fordi jeg sa opp avtalen én måned for tidlig, nettopp fordi jeg ikke har råd til å betale ekstremt høy NETTLEIE som bedrift (ENK) i tillegg til Fortums påslag og fastledd og gebyrer. Totalt ble avtalen med Fortum ca. 300,- dyrere i måneden enn den avtalen jeg hadde, tross alle løfter fra telefonselgeren. Hører med til historien at jeg måtte be om referat fra samtalen og prisen, men der stod ikke ett års plikt, bare prisgarantien i begynnelsen. Må selv lete etter detaljene med liten skrift, så Fortum er ren svindel fra A til Å, og avtalen er helt vanvittig når den skal være billigst, men koster meg 6 måneders totale strømkostnader i bare gebyr på toppen av 11 måneders flåeri. Styr unna Fortum, folkens. Alltid! . .
Hei Nora, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Informasjonen om oppsigelsestid skal være informert ved inngåelse av avtalen. Beklager så mye hvis det ikke ble tydelig nok kommunisert. Oppsigelsestiden er for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Vår intensjon er å gi kundene våre den beste opplevelsen. Vi ønsker å løse eventuelle misforståelser og oppfordrer deg til å kontakte oss direkte slik at vi kan adressere dine bekymringer. Du kan kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget fornøyd fikk hjelp om det jeg spirte om ingen problemer alt ble ordnetm
Hei Vidar, Tusen takk for fin omtale. Det er alltid hyggelig å høre at våre kunder er fornøyd med vår kundeservice. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget god service! Kundebehandleren hadde god kunnskap om avtaler etc
Hei Christina, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vår prioritet er å hjelpe deg på best mulig måte slik at du blir fornøyd. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig kundebehandler.Mitt Prolem ble løst omgående.Takk for hjelpen.
Hei Jan, Tusen takk for omtalen. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Det er derfor hyggelig å høre du fikk hjelpen du trengte. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere kan opplyse hvor mye en har brukt istrøm pluss nettleie.
Hei Kristin, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker alltid å forbedre våre tjenester og funksjoner. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og vil ta kommentarene dine videre internt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd. Men fikk pe sjonnnist rabatt. Så jeg ville prøve det. Ser ikke bortifra at jeg kommer tilbake.
Hei Ingar, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du var fornøyd med oss som strømleverandør. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake som kunde når du måtte ønske det. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum overholdt ikke premisset for hvorfor jeg sa ja til å være kunde hos de en kort periode. Den eneste årsaken til at jeg sa ja til å bli kunde, var fordi jeg ble lovet å få bonustimene som jeg tidligere hadde opparbeidet meg. Dette var ikke tilfelle når jeg ble kunde. Utspekulert foretak som en ikke kan ha tillit til. Jeg skal nå kontakte Forbrukerrådet slik at de kan gå dem i sømmene.
Hei, Gro! Takk for din tilbakemelding. Hvis man har byttet bort fra NorgesEnergi/Fortum og blir kunde igjen i løpet av 30 dager beholder man bonustimer. Ta gjerne kontakt med kundesenteret så tar vi en titt på saken din. Mvh Anders - Fortum Strøm