Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver å dytte på deg "grønn strøm", i ett land som produserer over 98 prosent ren energi, dette er lureri og ingenting annet.
Hei Jon, Grønt Valg er en tilleggstjeneste som passer de som er opptatt av å ta bærekraftige valg. Grønt Valg gir kundene muligheten til å ta et aktivt valg om hvilken kraftproduksjon man ønsker, basert på ordningen med oppninnelsesgarantier. Ordningen ble innført med EUs første fornybardirektiv i 2001 for å gi forbrukere et valg mellom fornybar kraft og ikke-fornybar kraft. Kraftprodusenter som selger opprinnelsesgarantier får samtidig en ekstra inntekt fra sin fornybare kraftproduksjon. Med opprinnelsesgaranti sikrer vi at like mye strøm som det du bruker blir produsert fra fornybare energikilder. Strømmen i stikkontakten er den samme, men du bidrar til å støtte produksjon av fornybar strøm. Hvis du har flere spørsmål eller tilbakemeldinger er det bare å kontakte oss på epost [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra kontakt, men ønsker telefonkontakt for spørsmål
Hei Magne, Tusen takk for din tilbakemelding. Du kan kontakte vårt kundesenter på telefon 21494949. Våre dyktige kunderådgivere er klare for å hjelpe. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkel app og sannsynligvis ikke noe dyrere enn konkurentene.
Hei Reidun, Det gleder oss å høre at appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og takker for tillitten. Vi ser frem til å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er svært godt fornøyd med å være kunde hos Fortum
Hei Kristin, Tusen takk for hyggelig omtale! Det gleder oss å høre du er fornøyd med Fortum som strømleverandør. Vi setter stor pris på tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
dere er fantastiske jeg er veldig fornøyd med dere
Hei Håvard, Tusen takk for hyggelig omtale, og tusen takk for at du valgte oss som din strømleverandør :) Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd. Vi gleder oss til å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ønsker tabell med månedlig forbruk og kostnad . Stolpediagrammet er for unøyaktig .
Hei Mathias, Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi tar forslaget ditt videre internt. Takk igjen! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Utilbørlig press på salg av tilleggstjenester, både på telefon og epost. Jeg har vært MEGET fornøyd kunde i Noegesenergi i 24 år. Alltid noen å snakke med. Aldri noen form for press. Mon tro om det finnes noen sånne lengre ….::
Hei Marit, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager for at du følte deg presset til å kjøpe tilleggstjenester. Det er absolutt ikke vår intensjon å få våre kunder til å føle seg presset på noen måte. Vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi vil sikre at vi tilbyr en bedre opplevelse fremover. Igjen, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss beskjed. Vi ønsker å sikre at alle våre kunder er fornøyde og komfortable med våre tjenester. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm