Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Håpløst å ringe. Kommer ikke fram. På e-post får jeg beskjed om at de svarer etter 2 dager.
Hatt samme abbonement hos fortum i 6 år - alltid lave påslag, og aldri noe tull.
Min mor som er dement, fikk «Takk for bestillingen» brev. Som jeg skjønner det er hun nå i ferd med å bli Fortum strøm kunde. Hun husker mye og mener at det ikke er bestilt ny strøm. Hennes telefon er reservert mot selgere (for info:reservasjon er fornyet). Nå er jeg forbanna. Hennes adresse er feil, derav forsinket leveranse av brev med angrerett. Står i brevet når bestillingen er mottatt 25.01.2019, 15:22:08, men står ikke hvordan hun har bestilt og vedkommende som har tatt mot bestilling. Antar at dette har skjedd over telefonsalg. Eller tar disse idiotene og sender ut te folk at de er blitt kunde. Hvor i hel#%te finner de databasene som de lager disse svindlerne fra. Kjerringa har bodd samme sted hele livet og har kun hatt en adresse.
Hei Bent. Dette hørtes absolutt ikke bra ut og vi håper du har vært i kontakt med oss angående dette? Hvis ikke ønsker vi gjerne at du gjør det og vedlegger eventuelt vergebrev om det er oppnevnt, som vi ofte opplever demente har. Dette kan du da sende til [email protected] og merk "Sak fra Bent - Bytt.no". Vi ser frem til å høre fra dere! Mvh Trond Fortum Kundeservice
Fortum er så desperate etter å få kunder at de forfalsket underskriften til kjæresten min. Han fortalt de at det er jeg som styrer strømmen da det er midt hus og at han ikke har noe med det å gjøre, men han kunne få et tilbud på Mail. Dette var ikke en bestilling BARE et tilbud. Dette ente med forfalsket kontrakt underskrift og det bare med en R..! Å tid ble en bokstav godkjent signatur!!! De er så frekke!! Vil aldri anbefale fortum på noen som helst måte! Har også vært i kontakt med politiet da dette er svært ulovlig!!
Hei Christina. Dette høres absolutt ikke bra ut og her må vi bare beklage denne hendelsen. Dessverre hender det at noen få av våre selgere av og til blir litt for ivrige, og vi må her si til dere at vi settes pris på at dere sier ifra til oss, slik at vi får ordnet opp i dette internt, og vi skal her også ha ordnet opp i dette for dere antar vi? Siden du bare skriver ditt navn her, får undertegnede ikke sett hva som er gjort i din sak, men på generelt grunnlag vil samtlige av våre kunderådgivere forsøke å rydde opp i dette på best mulig måte, og dersom det ikke er gjort så send meg gjerne en e-post på [email protected] og merk den med 'Til Trond- Ref Bytt.no' Mvh Trond Fortum Kundeservice
Sa opp abonnementet innen angrefristen på 14 dager, men dette ble tydeligvis aldri registeret og plutselig var jeg kunde uten at jeg ville. Så da måtte jeg ha Fortum en stund før jeg byttet tilbake til min tidligere strømleverandør. Fikk tilsendt regninger i digipost og ikke noe på mail eller i posten første gang, synes dette bare var mye rot og unødvendig hodebry for å rydde opp. Frarådes
Hei Linn. Leit å høre dette og vi forsøker alltid å være proaktiv på dette feltet for å gi en best mulig service, og minst mulig bry for kunder. Dette fordi vi ønsker å gi våre kunder, selv om noen av dere angrer på avtalen, et godt inntrykk av både Fortum og vår kundeservice i tilfelle du skulle komme over oss ved en senere anledning. Skulle det være noe feil på din faktura for den lille perioden du var hos oss, så ønsker vi selvfølgelig at du tar kontakt med oss. Ønsker deg og dine en riktig fin jul. Mvh Trond Fortum Kundeservice
Jeg har vært kunde hos Fortum i over 2 år, men byttet strømavtale i august. Tenkte da ikke noe over at det kunne være bindingstid, og ble heller ikke informert om dette ved endring. Da jeg valgte å gå over til en annen strømleverandør i november la de til et bruddgebyr på 900,- kroner på sluttfakturaen. Da var jo halve bindingstiden på 6 måneder gått, men det var ikke mulig å komme i dialog med Fortum om å justere bruddgebyret ned på grunn av. Eneste muligheten til å unngå bruddgebyret var å bli kunde igjen, og da med nye 6 måneders bindingstid. Enden på visa er at jeg aldri blir kunde hos Fortum igjen, og jeg vil også advare andre mot bindingstiden de har og evt. "brudd" på denne.
Hei Sigrid J. Her høres det ut som at du har fått tilbud om vår aller beste avtale, Strømdeal i tilsammen 9 måneder helt uten noe som helst påslag, og det er jo igrunn en ganske god deal for deg som kunde. Når våre kunder bytter strømavtale skal det alltid sendes en ordrebekreftelse med mer informasjon om avtalen, men om det ikke er gjort det så beklager vi det. Det skal også sendes deg en SMS med påminnelse om avtaletid før du formelt sett har byttet strømleverandør, slik at du kunne utsette bytte av leverandør til din avtaletid var ute hos oss. Vi ønsker iallefall å takke deg for ditt to år lange kundeforhold hos oss og ønsker deg og dine en fin juletid. Mvh Fortum Kundeservice
God pris, appen kunne vært bedre, god kundeservice, alt på en faktura.