Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jegvsammenligner med venner og forstår min avtale er fortsatt dyr
Hei Britt, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Så kan vi finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det ble en kort periode. Fant ett bedre tilbud. Det er flere tilbydere som er intresante når en har solcelleanlegg.
Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding. Selv om du kun var kunde en kort periode, setter vi stor pris på tiden du var kunde hos oss. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake om du skulle ønske det! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
En veldig hyggelig mann som svarte på tlf. Jeg følger ikke godt nok med til å vite om fortum er bedre på pris enn andre selskaper.
Hei Kari, Tusen takk for fin omtale. Fortum ble bransjevinner blant strømselskapene i Kundeserviceavisens Norgesmesterskap i svartid i 2023, kåring av hvem som er best på å svare kundene. God kundeservice er med andre ord høyt prioritert hos Fortum og vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble kunde gjennom en av disse konkurransene. Helt ok leverandør, men de hadde noe problemer med appen, som også er akseptabelt, men det var ingen info å få og dette skjedde flere ganger iløpet av første måneden som kunde. Måten jeg fant ut av at det ikke var et lokalt problem, var at flere kunder kommenterte på diverste poster på Fortums facebookside. Ingen respons fra Fortum, utenom når de endelig trodde de fikset problemet, og igjen så var det kommentarfeltet som avslørte at det fortsatt var et problem, ikke Fortum selv.
Hei Glenn, Tusen takk for din tilbakemelding. Hvis det oppstår problemer med appen/ Min Side legger vi alltid ut en talemelding om dette og informasjon på våre nettsider. Vi beklager på det sterkeste hvis dette ikke ble gjort tidlig nok i ditt tilfelle. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi tar alle slike tilbakemeldinger på alvor. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
har ikke noe erfaring ennå pga nettopp inngått avtale med dere,men den ser lovende ut.
Hei Ronny, Velkommen som kunde:) Vi gleder oss til å gi deg den beste opplevelsen av oss som din strømleverandør. Vi setter stor pris på deg som kunde, og takker for tillitten! Har du spørsmål til din avtale eller trenger hjelp med noe, er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig service orienterte, ikke vanskelige å få til en løsning på ett problem. Kan anbefales på det sterkeste
Hei Frode, Tusen takk for fin omtale. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vårt kundesenter. Det gleder oss å høre du fikk hjelpen du trengte. Tusen takk igjen for omtalen:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble flyttet til en annen avtale og til dyrere strøm, uten godkjenning av meg .
Hei Karsten, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm