Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble kunde gjennom en av disse konkurransene. Helt ok leverandør, men de hadde noe problemer med appen, som også er akseptabelt, men det var ingen info å få og dette skjedde flere ganger iløpet av første måneden som kunde. Måten jeg fant ut av at det ikke var et lokalt problem, var at flere kunder kommenterte på diverste poster på Fortums facebookside. Ingen respons fra Fortum, utenom når de endelig trodde de fikset problemet, og igjen så var det kommentarfeltet som avslørte at det fortsatt var et problem, ikke Fortum selv.
Hei Glenn, Tusen takk for din tilbakemelding. Hvis det oppstår problemer med appen/ Min Side legger vi alltid ut en talemelding om dette og informasjon på våre nettsider. Vi beklager på det sterkeste hvis dette ikke ble gjort tidlig nok i ditt tilfelle. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi tar alle slike tilbakemeldinger på alvor. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
har ikke noe erfaring ennå pga nettopp inngått avtale med dere,men den ser lovende ut.
Hei Ronny, Velkommen som kunde:) Vi gleder oss til å gi deg den beste opplevelsen av oss som din strømleverandør. Vi setter stor pris på deg som kunde, og takker for tillitten! Har du spørsmål til din avtale eller trenger hjelp med noe, er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig service orienterte, ikke vanskelige å få til en løsning på ett problem. Kan anbefales på det sterkeste
Hei Frode, Tusen takk for fin omtale. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vårt kundesenter. Det gleder oss å høre du fikk hjelpen du trengte. Tusen takk igjen for omtalen:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble flyttet til en annen avtale og til dyrere strøm, uten godkjenning av meg .
Hei Karsten, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg sier opp Fortum fordi selskapet sponser skandsleklubben Vålerenga Fotball!! Jeg kommer tilbake om F blir sponsor for Obosliga Levanger FK, som er askeladd og har knapt 10 % av ressursene VIF disponerer - og sløser vekk som fulle sjømenn!
Hei Steinar, Vi beklager hvis dette har påvirket din opplevelse av våre tjenester. Vårt mål er å støtte ulike samfunnsinitiativ, inkludert sport. Vi forstår at det kan være skuffende at vi sponser et annet fotballag enn det du heier på. Skulle du ha noen andre spørsmål eller behov i fremtiden, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har hatt Fortum i en rekke år og har vært godt fornøyd. Vanskelig å vite hvor man kommer best ut økonomisk, men har valgt å bytte til en annen leverandør for å se om man kommer bedre ut. Strøm tar en stor del av årsinntekten. Blir derfor viktig å prøve ut flere muligheter.
Hei Roger, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du var fornøyd med Fortum som strømleverandør i årene du var kunde. Det er selvsagt synd å høre du har byttet leverandør, men du er alltid hjertelig velkommen tilbake om du skulle ønske det. Hvis du ønsker vi skal undersøke hvilken avtale som passer best for dine behov, kan du kontakte vårt kundesenter på epost [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Helt elendig kundesørvis, og fullstendig galskap å øke prisen til mikrober pr kwt. Ni kroner, ja. 8,99 kroner for å være nøyaktig. Kommer aldri til å ha Fortum igjen. Forvarsel om ekstrem prisøkning kom for sent til at man rakk å bytte leverandør i tide, så jeg endte med en gigantisk kjemperegning, og som det viste seg senere mener Forbrukerrådet at Fortum ikke hadde anledning til å sette så høy pris. Likevel ville ikke Fortum rydde opp.
Hei Anita, Tusen takk for din tilbakemelding. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi ønsker å se nærmere på saken din, og hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm