Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt trill rundt av selger! Han sa bl.a at strømleverandøren jeg hadde da han ringte er fortums datterselskap, at han kunne se hva jeg betalte der, og at de kunne levere mye billigere! Bare svada! Jeg blir fakturert for ting jeg ikke har bestilt! Det tar 2 uker før de svarer på e-post i "kundeservice" STYR UNNA!!
Aldri mer Fortum. Fikk et bruddgebyr på 500 kr på en avtale uten binding. Skjulte kostnader som ikke fremgikk av avtalen
Har fått hjelp av Fortum mange ganger, de er alltid hyggelige og effektive. Ting skjer kjapt og det er aldri noe problem.
Forsøkt å bruke Fortum til å levere billading på hytta i Nord-Aurdal. Da måtte jeg også bytte til de som strømleverandør. De skiftet veldig raskt over abonnementet men de stiller ikke opp på billader som er den egentlige grunnen til at jeg valgte de. Prøvd i flere uker å komme i kontakt med de for å få den montert, men de tar ikke telefonen. Svarer ikke på mail henvendelse. Og den ene gangen jeg fikk snakke med en person satte vedkommende meg over til noe / noen som ikke tok telefonen på 40 min og da la jeg på.. Må på det sterkeste advare mot å bruke Fortum! Forsøker nå å komme meg ut av avtalen..
Null serviceinnstilling, liten vilje til å finne frem til en løsning hvis et problem oppstår.
Lang kø da kun 1 lader fungerer. Har ikke selskapet ansvar for at det er i orden.
Rimelig pris, grei og oversiktlig app og ikke minst -15% på hurtiglading. Lader mye langs veien, så der spares det en god del. Forbedring kunne vært som Tibber har, at man ser mer info i appen om når prisene varierer og kan motta varsel når prisene blir høye osv.