Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsøkt å bruke Fortum til å levere billading på hytta i Nord-Aurdal. Da måtte jeg også bytte til de som strømleverandør. De skiftet veldig raskt over abonnementet men de stiller ikke opp på billader som er den egentlige grunnen til at jeg valgte de. Prøvd i flere uker å komme i kontakt med de for å få den montert, men de tar ikke telefonen. Svarer ikke på mail henvendelse. Og den ene gangen jeg fikk snakke med en person satte vedkommende meg over til noe / noen som ikke tok telefonen på 40 min og da la jeg på.. Må på det sterkeste advare mot å bruke Fortum! Forsøker nå å komme meg ut av avtalen..
Null serviceinnstilling, liten vilje til å finne frem til en løsning hvis et problem oppstår.
Lang kø da kun 1 lader fungerer. Har ikke selskapet ansvar for at det er i orden.
Rimelig pris, grei og oversiktlig app og ikke minst -15% på hurtiglading. Lader mye langs veien, så der spares det en god del. Forbedring kunne vært som Tibber har, at man ser mer info i appen om når prisene varierer og kan motta varsel når prisene blir høye osv.
De er som alle andre,vil tjene mest mulig.Noe er bra,og noe er dårlig.Har en spot avtale,og det gjevner seg ut i løpet av året.Det som jeg syntes er noe dritt med alle strømselskaper er at de ikke komme fram med den prisen med nettleier når de legger ut avtalene sine.Jeg betaler som sikkert alle andre,mer i nettleie en i strøm.
Ble oppringt da jeg byttet til annen strømleverandør og han sa jeg kom til å angre og lo av meg. Kommer aldri til å anbefale de til noen.
Aldri hatt dyrere strøm. Får Fakturaer og Inkasso over en lav sko. Latterlig dårlig