Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger snakker om å gi bedre vilkår en konkurentene, dytter på deg medlemskap via telefon og hus oppsøk. Har kampanjer på det dyreste alternativet for å avslutte kampanjen og skru opp prisene igjen. Ikke bli lurt av markedsføringen deres..
Ble oppringt og informert om at jeg måtte bytte fra Hafslund, og at de hadde en kjempe god avtale for oss som var kunder hos Hafslund. Nektet høre når jeg sa at j ønsket å bli i Hafslund, for nå var d samfakturering og jeg kom til å spare så mye. Når jeg sa at j ville undersøke om d virkelig stemte at Hafslund la ned, så jeg var nødt til å bytte skjønte han ikke hvorfor d var nødvendig når j uansett sparte penger hos han. Og lurte på om jeg ikke lest noen nyheter i d siste. Veldig ubehagelig selger, som drev meget tvilsom salgsprosess. Anbefaler å styre unna.
Fikk et svert ubehagelig møte med en selger på Kiwi Gystad Jessheim. Selgeren nektet å gi seg og godtok ikke et nei. Vi forsøkte å si at vi ønsket å undersøke litt mer før vi evt byttet. Dette skjønte hun ikke og sa vi like gjerne kunne bytte med en gang da Fortum leverte best strøm pris. Anbefaler selgere å ikke være så pågående. Vi kommer ikke til å velge Fortum strøm pga denne opplevelsen.
Dette er faktisk det verste jeg har vært borti når det gjelder telefonsalg. Tar absolutt ikke et nei for et nei, forteller at de kun har tre negative omtaler inne her, men alle ser jo at det ikke er sant... Jeg skjønner at folk prøver å gjøre jobben sin, men telefonsamtalen jeg hadde var mildt sagt ubehagelig. Hvis alternativet er å betale mer et annet sted for strøm, så gjør jeg gladelig det, for så aggressiv markedsføring nekter jeg å støtte. Ikke at jeg tror på hva de sier da et raskt søk på selskapet sier sitt.
Ble oppringt i kveld, da tvang han meg omtrent til å gå til sikringsskapet mitt å fortelle han div.. Han nektet å ta et nei for et nei og det endte opp med at jeg av en eller annen grunn trudde på han og godtok en avtale. De sier det er superbillig med 0,90 kw/t, men det er jo 3 ganger dyrere enn andre steder? Jeg er ung og har null erfaring, da vi nettopp har kjøpt eget hus.. Skal ringe kundeservice i morgen for å klage og si ifra at jeg ikke ønsker å være hos dem.. De stenger selvfølgelig alt av telefoner osv klokken 16.00 så da må jeg bruke tid på jobb.. Takk for meg.
Gikk på et dårlig tilbud for flere år siden, og byttet strømleverandør raskt etterpå. Siden den gang har Fortum stadig ringt for å tilby meg ny strømavtale, og det er ikke mulig å få de til å slutte å ringe! Er reservert mot telefonsalg, men siden jeg dessverre er en tidligere kunde, så har de lov å ringe, og dermed ringer de i tide og utide. Sier alltid at jeg ikke ønsker å bli oppringt, og selgeren lover å få meg slettet fra ringelistene, men det hjelper jo ikke, de fortsetter å ringe. Styr unna!
Best pris, best kundeservice! Har hatt mange forskjellige kundeforhold med leverandører gjennom åra, fortum er best!