Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er faktisk det verste jeg har vært borti når det gjelder telefonsalg. Tar absolutt ikke et nei for et nei, forteller at de kun har tre negative omtaler inne her, men alle ser jo at det ikke er sant... Jeg skjønner at folk prøver å gjøre jobben sin, men telefonsamtalen jeg hadde var mildt sagt ubehagelig. Hvis alternativet er å betale mer et annet sted for strøm, så gjør jeg gladelig det, for så aggressiv markedsføring nekter jeg å støtte. Ikke at jeg tror på hva de sier da et raskt søk på selskapet sier sitt.
Ble oppringt i kveld, da tvang han meg omtrent til å gå til sikringsskapet mitt å fortelle han div.. Han nektet å ta et nei for et nei og det endte opp med at jeg av en eller annen grunn trudde på han og godtok en avtale. De sier det er superbillig med 0,90 kw/t, men det er jo 3 ganger dyrere enn andre steder? Jeg er ung og har null erfaring, da vi nettopp har kjøpt eget hus.. Skal ringe kundeservice i morgen for å klage og si ifra at jeg ikke ønsker å være hos dem.. De stenger selvfølgelig alt av telefoner osv klokken 16.00 så da må jeg bruke tid på jobb.. Takk for meg.
Gikk på et dårlig tilbud for flere år siden, og byttet strømleverandør raskt etterpå. Siden den gang har Fortum stadig ringt for å tilby meg ny strømavtale, og det er ikke mulig å få de til å slutte å ringe! Er reservert mot telefonsalg, men siden jeg dessverre er en tidligere kunde, så har de lov å ringe, og dermed ringer de i tide og utide. Sier alltid at jeg ikke ønsker å bli oppringt, og selgeren lover å få meg slettet fra ringelistene, men det hjelper jo ikke, de fortsetter å ringe. Styr unna!
Best pris, best kundeservice! Har hatt mange forskjellige kundeforhold med leverandører gjennom åra, fortum er best!
Har hatt avtalen eStrøm med Fortum på hytta i 2, 5 år og er veldig fornøyd. Kjempeoversiktlig "min side" og konkurransedyktige priser så langt. Anbefales.
Har hatt Fortum som strømleverandør i rundt ett år nå, kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd. God spot-avtale, og begjelpelige i kundeservice de gangene jeg har hatt spørsmål. Alt i alt godt fornøyd!
Sendes faktura feil så krever man ikke purregebyr. Gjør man feil så retter man det opp. Det gjør ikke Fortum.