Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovet billigere strøm en mitt forrige strømselskap som fakturerte meg 600kr i måneden for min studenthybel. Første fakturaen jeg fikk fra fortum var på 1100kr. Altså nesten det dobbelte av forrige pris, ikke billiegere enn 600 som jeg ble LOVET!
Hei Margrete, Med en spotprisavtale har du direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nordpool. Det betyr at du som kunde betaler det samme for strømmen som det strømselskapene kjøper den inn for. Spotprisen som strømleverandørene kjøper strømmen inn for er lik per kWh uavhengig av hvilken strømleverandør du har. Strømprisene har økt fra forrige måned. Kaldere vær, og økt etterspørsel er noen av grunnene til den økte prisen. Har du spørsmål om ditt forbruk eller faktura, gjerne kontakt oss direkte så kan vi bistå. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
ALT for dyrt og være kunde hos dere. Så nå er det vurdering om og bytte til et annet selskap.
Det er når jeg spør hvorfor nette er så veldig dyrt hos dere ? Dere har jo 50% av et selskap som eier 100 % av nettselskapet ?? Svar meg på dette-
Hei Martin, Vi gjennomfakturerer med din netteier slik at du får strøm og nettleie samlet på én faktura. Fordelen er at det gir deg en bedre oversikt over de totale strømutgiftene dine. Fortum og din netteier er to ulike selskap, selv om vi gjennomfakturerer. Har du spørsmål vedrørende din nettleie er det netteier du må kontakte. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Jeg er enslig, men min kostnad for november måned er ca 1400 kr og det har jeg ikke råd til Jeg trenger strømkostnad under 800 kr.
Hei, Du som kunde betaler det samme for strømmen som det strømselskapene kjøper den inn for. Du har med andre ord direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Det er ikke Fortum som setter strømprisen, det er kraftbørsen Nordpool som setter strømprisen. Vi har mange sparetips både i appen, og på nettsiden vår. Du kan også kontakt oss direkte om du ønsker noen sparetips fra oss. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
God kunde service,lett å komme i kontakt med .Å gode spare tips
Hei Per, Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker alltid å være god på kundeservice og at våre kunder enkelt skal kunne komme i kontakt med oss på epost, chat eller telefon. Veldig hyggelig å høre du har hatt positiv opplevelse i møte med vårt kundesenter. Tusen takk igjen, vi setter pris på tilbakemeldingen. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Telefonselger som ikke forteller hele sannheten, umulig å komme seg ut av avtale pga 1 års binding som det ikke ble opplyst om, vanvittige beløp for å bryte avtale. Helt umulig å få snakket med kundeservice eller selger som solgte avtale og ingen mulighet for endring av avtale, styr unna dette selskapet.
Hei Carlo, Det er synd å høre du har hatt en negativ opplevelse med Fortum. Det er kun bedriftsavtaler som har bindingstid. Har du spørsmål til dette må du kontakte bedriftsavdelingen på [email protected]. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Ingenting å utsette på fortum ryddig og greit grei oversikt du velger selv extra tjenester
Hei Bjorn, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd. Vi setter pris på din tilbakemelding om at vi er ryddig med god oversikt. Alle tilleggstjenester hos oss er helt frivillig, og man kan enkelt legge til eller fjerne sine tilleggstjenester i appen/min side. Ta kontakt om du har noen spørsmål! Vennlig hilsen, Fortum Strøm