Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
This is a very good service. I am satisfied for your service
Hi Janak, Thank you very much for the nice feedback on the service we provide. We work to improve it every single day. Should there be anything we can help with, just contact our customer service. Best regards, Anders // Fortum Strøm
Irritert på fastpris da den jeg hadde ligger godt over mitt gjennomsnittlige forbruk
Hei Kristin, Vi takker for din tilbakemelding. Jeg vet ikke hvilken avtale du har, men om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt med kundeservicen vår, så hjelper vi! Jeg vil anbefale deg å ha spotprisavtale fra oss, på den måten betaler du alltid markedspris for strømmen. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Jeg er kunde hos dere siden 2016. Så er veldig fornøyd. Jeg tar med dere hver gang jeg flytter.
Hei Jocelyn C, Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt at du er fornøyd med oss, og at vi får lov til å være med på flyttelasset. Om det skulle være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
God pris og enestående kundeservice. Lett å åpne nytt abb.
Hei Grete, Takk for din tilbakemelding. Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vi leverer. Det strever vi med å forbedre hver eneste dag. Skulle det være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Lettvindt og greitt, noen få tastetrykk så var det gjort
Hei Gard, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi prøver å være så enkle som mulig å ha med å gjøre, og det er godt at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg etter beste evne. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
Jeg er litt skuffa over at dere plutselig setter på masse tillegg på regninga , som jeg ikke har bestilt.
Hei Kjell, Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon om alle kostnader ved avtaleinngåelse. Dersom du mener du ikke har fått dette vil jeg be deg ta kontakt med kundeservice hos oss for en liten sjekk. Vi ønsker kun at kunder med et ønske om å ha et produkt skal ha det. En kunde med produkter som ikke er ønsket er vi ikke tjent med. Håper du får en fin dag, og god sommer! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Hyggelig betjening, billig strøm og lettere å få hjelp
Hei Øystein, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen vi leverer. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg etter beste evne. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm