Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er litt skuffa over at dere plutselig setter på masse tillegg på regninga , som jeg ikke har bestilt.
Hei Kjell, Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon om alle kostnader ved avtaleinngåelse. Dersom du mener du ikke har fått dette vil jeg be deg ta kontakt med kundeservice hos oss for en liten sjekk. Vi ønsker kun at kunder med et ønske om å ha et produkt skal ha det. En kunde med produkter som ikke er ønsket er vi ikke tjent med. Håper du får en fin dag, og god sommer! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Hyggelig betjening, billig strøm og lettere å få hjelp
Hei Øystein, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen vi leverer. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg etter beste evne. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
Jeg brukte tjenestene dine før, og det gjorde meg fornøyd, så jeg vil fortsette med deg
Hei Roman, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
Flottings! Ordnet alt for meg ! Takk for hjelpen! Tjohei!
Hei Freddy M, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør.. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
En tålmodig person med evnen til å lytte uten å avbryte. Hyggelig samtale med god hjelp.
Hei, Kirsten, Takk for din tilbamelding. Ut i fra det du skriver virker det som du var i kontakt med en av våre kunderådgivere og fikk den hjelpen du trengte. Skulle det være noe annet skal du vite at vi står klare til å hjelpe deg dersom det er behov. Ønsker deg en riktig fin dag videre, og god sommer! Mvh Anders // Fortum
Veldig raskt svar og hyggelig dame som forklarte veldig tydelig
Hei, Einar, Takk for din tilbamelding. Ut i fra det du skriver virker det som du var i kontakt med en av våre kunderådgivere og fikk den hjelpen du trengte. Skulle det være noe annet skal du vite at vi står klare til å hjelpe deg dersom det er behov. Ønsker deg en riktig fin dag videre, og god sommer! Mvh Anders // Fortum
La til verdiløse tilleggstjenester jeg aldri har bestilt i forbindelse med overtagelse av bolig. For eks. en tjeneste hvor man betaler for _muligheten_ til å fryse prisen etc. Kunne selvsagt ikke dokumentere at jeg hadde bestilt det, siden jeg aldri hadde bestilt det. Dekket bare deler av pengene, og det først etter at jeg involverte Forbrukerombudet. Opplevde det som svindel.
Hei, Thomas! Takk for din tilbamelding. Vi ønsker kun å gi våre kunder de beste løsningene basert på deres behov. Vi ønsker selvsagt ikke å prakke tjenester på våre kunder, og vil sørge for å forbedre vår kommunikasjon i fremtiden. Om det skulle være noe annet vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med kundesenteret. Mvh Anders // Fortum