Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
At prisen er den riktige i forhold til andre levradører.
Hei Solveig, hyggelig å høre du er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vi ønsker alltid å bistå deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig samtale, og løste mine forespørsler på en god måte. Er andre ansatte som han så ….
Hei Nils, det er fint å høre du fikk hjelpen du trengte. Det er vår prioritet å sikre at du føler deg godt ivaretatt. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
lite kommunikasjon, og lite fokus på kundens beste
Hei Søren, det er leit å høre du ikke er fornøyd. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hva som gjør deg misfornøyd med vår kommunikasjon, slik at vi kan forbedre oss og unngå lignende situasjoner i fremtiden. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vi hadde Norgesenergi som ble kjøpt opp av Fortum. Vi har også en strømkonto. Denn fungerer dårlig da det bygger seg opp store summer i pluss på kontoen, som er vanskelig å få tilbake igjen. Lite fornøyd.
Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med tjenesten Strømkonto. Med Strømkonto kan vi utbetale din positive saldo om du ønsker det. Du kan også betale et minstebeløp eller få 2 betalingsfri mnd i året. Ønsker du din saldo utbetalt må du gi beskjed, slik at vi får ordnet med utbetaling. Ikke nøl med å ta direkte kontakt på 21494949 eller [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg begynte med Tellier som fakturerer, som sendte meg videre til Lede, som sendte meg til Fortum. Underveis måtte jeg ringe tilbake til Fortum, og kom til Lede (ikke feilslått). Så ringte jeg Telliers nr, og kom til Fortum. Der fikk jeg endrett avtalen slik damen hos Slede hadde foreslått Endel venting underveis Begynte 09.03 og avsluttet en god time senere.
Hei Thor, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre det tok tid før du fikk hjelpen du trengte. Vi ønsker å hjelpe i første kontakt, og beklager så mye for at dette ikke var tilfelle her. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 om du har noen flere spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Halvparten av regninga var tilleggstjenester, som du må avbestille. Drøyt opplegg. Pass på ellers blir du lurt.
Hei Andreas, Vi må understreke at vi aldri ønsker å lure våre kunder. Ingen tjenester skal bli lagt til uten din uttrykkelige aksept. Vi hadde derfor satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere og rette opp i eventuelle feil. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fornøyd med både spotpris og kundeservice. De viser forståelse og er alltid behjelpelig med hva enn jeg lurer på.
Hei Janne, Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm