Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppdaget sent og godt at Oslo Kraft hadde byttet navn til GNP energy. Men så på fakturaen at det er den dyreste strømmen jeg noengang har hatt. Jeg ser at jeg har en avtale som heter folkepakka web. Jeg har med viten og vilje aldri bestilt en slik pakke. I tillegg er det fastavgift, hvilket jeg alltid pleier å unngå.
Styr unna dette selskapet. Dårlig kundeservice, hevder andre strømleverandører/netteiere lyver om informasjon som gir bedre vilkår enn hos GNP Enery. Utrolig dårlig kundeservice, frekke og gir direkte feilinformasjon om konkurrenter.
Jeg har fått halvert min strømregning hos GNP Energy. Jeg er kjempe fornøyd!
Jeg har bare gode og enkle opplevelser med gnp energy. Billigst på strøm som jeg har sett til nå. Har ikke vært kunde der så lenge. Litt skuffet over at de ikke har nettleiesamarbeid med Eidsiva. Meget godt fornøyd.
Var en ung kvinnelig selger som løy meg opp i ansiktet som om jeg var en åndssvak idiot uten kritisk evne. Hun prøvde å binde meg til en 12 mnd. avtale forkledd som "kun en informasjons-epost". Jeg ble sjokkert over hvor slangeaktig denne stakkars selgeren kunne te seg, som om all moral og ærlighet var frarøvet i oppdragelsen hennes. Fysj og føy! Pass på dere selv folkens, og aldri stol på disse sjarlatanene med kurs 101 Snake Arts.
Telefonselgeren fikk meg til å tro at dette var en henvendelse fra Hafslund om forlengelse av min nåværende avtale. Han brukte også Hafslund i framstillingen i sitt budskap og jeg måtte jo svare ærlig på at det var der jeg var kunde. Er det noen måte å komme seg ut av en slik Ja melding som selskapet bruker og er dette lovlig salgsmetode?
Har vært i kontakt med firmaet tre ganger for å forsøke å få regningen via efaktura. Blir forklart at det bare er å bruke de åtte siste sifrene i kiden, men det stemmer ikke. Banken sier også at det stemmer ikke. Lite seriøst firma med stort forbedringspotensiale.