Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telefonselgeren fikk meg til å tro at dette var en henvendelse fra Hafslund om forlengelse av min nåværende avtale. Han brukte også Hafslund i framstillingen i sitt budskap og jeg måtte jo svare ærlig på at det var der jeg var kunde. Er det noen måte å komme seg ut av en slik Ja melding som selskapet bruker og er dette lovlig salgsmetode?
Har vært i kontakt med firmaet tre ganger for å forsøke å få regningen via efaktura. Blir forklart at det bare er å bruke de åtte siste sifrene i kiden, men det stemmer ikke. Banken sier også at det stemmer ikke. Lite seriøst firma med stort forbedringspotensiale.
Kan man få tak i dem på telefon support er stengt det meste av døgnet. Tros alt noen som må jobbe på dagtid. Har aldri i hele mitt 57 årige liv betalt 1618,57 kr for 416kwt. Dette er jo ren SVINDEL.
Med Folkepakka har jeg nå betalt rundt 1 krone per kwt i ett år (jeg burde helt klart byttet tidligere, fulgte ikke så godt med...). Disse folka klarer tydligvis å forvalte priser som ligger 3 ganger over spotpris. Folkepakka er ren svindel.
Ble oppringt av selger fra Oslo Kraft i januar 2018 med lovnad om billig strøm, (til enhver tid billigst i markedet!), alt på en faktura (sammen med nettleie-regningen) og enkel/forståelig faktura. Ikke noe av dette stemmer!! Ikke rart de opererer med 12 måneders bindingstid; - ser dette kun som en måte å behold kunder/få inntekter på! Har aldri betalt så mye for strøm, -forklaring om høye strømpriser i vinter holder ikke, nå er vi midtsommers og prisen har vært høy hele tiden, får fortsatt separat faktura fra GNP Energy, og den spesifiseringen de har er jo helt hinsides og til dels uforståelig. Venter bare på at bindingstiden skal gå ut slik at jeg kan komme meg vekk fra denne leverandøren!!! :(
På min første faktura har de estimert forbruk 1000 kWh over det faktiske forbruket! Prisen for første måned var lavt som avtalt, 2. måned gratis, veldig høyt estimert forbruket for den 3. måned med sinnsykt høy pris! Jeg ringte til selskapet og prøvde å finne ut hva som er feil. De skyldet på Skagerak. Etter samtalen ringte jeg Skagerak og de sa at de har ikke sendt så høyt estimert forbruk til GNP. Dessuten er kundeservice veldig dårlig. Nei, nei og atter nei. Svindel! Jeg avbrutt avtalen med glede! Aldri mere useriøse strømleverandør.
Bare svindel og bedrag med GNP, mitt inntrykk er at selskapet med viten og vilje går inn for å lure kundene og videre tenker kortsiktig profitt. Og det fungerer nok også dessverre. Lurer selskapet 1000 kunder for 1000kr er gevinsten 1 mill. Antallet kunder som er svindlet er nok dessverre mye høyere enn 1000, så gevinsten blir bra stor. Mitt personlige råd er å for all del unngå å inngå noen som helst avtale med disse svindlerne!