Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har bare gode og enkle opplevelser med gnp energy. Billigst på strøm som jeg har sett til nå. Har ikke vært kunde der så lenge. Litt skuffet over at de ikke har nettleiesamarbeid med Eidsiva. Meget godt fornøyd.
Var en ung kvinnelig selger som løy meg opp i ansiktet som om jeg var en åndssvak idiot uten kritisk evne. Hun prøvde å binde meg til en 12 mnd. avtale forkledd som "kun en informasjons-epost". Jeg ble sjokkert over hvor slangeaktig denne stakkars selgeren kunne te seg, som om all moral og ærlighet var frarøvet i oppdragelsen hennes. Fysj og føy! Pass på dere selv folkens, og aldri stol på disse sjarlatanene med kurs 101 Snake Arts.
Telefonselgeren fikk meg til å tro at dette var en henvendelse fra Hafslund om forlengelse av min nåværende avtale. Han brukte også Hafslund i framstillingen i sitt budskap og jeg måtte jo svare ærlig på at det var der jeg var kunde. Er det noen måte å komme seg ut av en slik Ja melding som selskapet bruker og er dette lovlig salgsmetode?
Har vært i kontakt med firmaet tre ganger for å forsøke å få regningen via efaktura. Blir forklart at det bare er å bruke de åtte siste sifrene i kiden, men det stemmer ikke. Banken sier også at det stemmer ikke. Lite seriøst firma med stort forbedringspotensiale.
Kan man få tak i dem på telefon support er stengt det meste av døgnet. Tros alt noen som må jobbe på dagtid. Har aldri i hele mitt 57 årige liv betalt 1618,57 kr for 416kwt. Dette er jo ren SVINDEL.
Med Folkepakka har jeg nå betalt rundt 1 krone per kwt i ett år (jeg burde helt klart byttet tidligere, fulgte ikke så godt med...). Disse folka klarer tydligvis å forvalte priser som ligger 3 ganger over spotpris. Folkepakka er ren svindel.
Ble oppringt av selger fra Oslo Kraft i januar 2018 med lovnad om billig strøm, (til enhver tid billigst i markedet!), alt på en faktura (sammen med nettleie-regningen) og enkel/forståelig faktura. Ikke noe av dette stemmer!! Ikke rart de opererer med 12 måneders bindingstid; - ser dette kun som en måte å behold kunder/få inntekter på! Har aldri betalt så mye for strøm, -forklaring om høye strømpriser i vinter holder ikke, nå er vi midtsommers og prisen har vært høy hele tiden, får fortsatt separat faktura fra GNP Energy, og den spesifiseringen de har er jo helt hinsides og til dels uforståelig. Venter bare på at bindingstiden skal gå ut slik at jeg kan komme meg vekk fra denne leverandøren!!! :(