Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har akkurat opplevd det samme som mange andre kunder i dag. Bare rot og tull. Nettselskapet har aldri rapportert inn på langt nær så mye som Oslo kraft sendte regning på. Jeg fortalte Oslo kraft at det var et useriøst firma der mange hadde klaget på dem, men ble da møtt av en mannlig kundebehandler som hevet stemmen og var virkelig uproff (som resten av selskapet) Jeg har byttet til mitt gamle selskap før bindingstiden utløper. Så jeg bør vel bare drite i å betale avbruddsgebyret! Absolutt en sak for forbrukerkontoret.
Oslo Kraft kommer dårligst ut og de blir også ca 20% dyrere enn nettleien. Selgerne er særdeles pågående, snakker fort og er drillet i villedende teknikker og svarte på helt andre ting enn det jeg spurte etter. Nå vet jeg at jeg har gått i fella og kan ikke si opp denne avtalen. Om jeg gjør det så har de likevel tjent sine penger. Min anbefaling er å legge på når en kraftselger ringer. Nå må det komme på plass et system som gjør at useriøse aktører blir stoppet og ikke minst at det må bli straffbart å drive med villendene salgsargumenter - folk flest har ikke en sjanse mot slike selgere.
Avtalen fremkommer som bra via telefon, men blir helt annen i praksis. Dette ser man ikke før regning kommer og 14 dagers angrefrist fra sms er utløpt. De tar forsuddsbetaling som det ikke blir opplyst om i telefonen, de sa de hadde samarbeid med min nåværende strømlevrandør, derfor ville jeg få en regning på både kvh og nettleie, - bare tull. Føler meg lurt, og har krevet å få utlevert lydlogg. Denne salgsmåten er noe forbrukerombudet bør undesøke. Anbefaler sterkt å holde dere unna dette selskapet.
Ett ekkelt usynlig firma. Holder ikke avtaler. Veldig vanskelig å få faktura av dette firma. Dyr strøm.
Bare bløff og løgn. Satt igjen med en strømregning som var 3 ganger dyrere på 1 mnd! Er det mulig? Disse må stoppes. Møtte en virkelig arrogant mann pr tlf som tydeligvis trenger å ta mange kurs om kundebehandling. Har byttet tilbake til mitt gamle selskap før "bindingstiden" deres løper ut. Jeg vet hva jeg skal gjøre med papirene på et avbruddsgebyr...... STYR UNNA DETTE SELSKAPET!
Ble oppringt fra Oslokraft og de sa at jeg hadde "vunnet" gratis strøm. Deretter kom det fram at det de egentlig ville var å få meg (som da bodde hjemme hos min mor i to måneder) til å bytte strømabonnement. Etter å ha snakket med min mor blir det avtalt - gjennom tekstmelding - at vi bytter til Oslokraft. Men det nye abonnementet blir opprettet i mitt navn, og jeg står som ansvarlig for avtalen. Har nå fått flere dyre, helt uforståelige fakturaer, men får ikke byttet. Måten de opererer på er uetisk og personene jeg snakket med over telefon var frekke og lite hyggelige. UNNGÅ.
Fikk en urimelig høy strømregning. Viste seg at forbruket stemte, men prisene til Oslo Kraft var nesten dobbelt så høy som flere av konkurrentene. Fikk beskjed om å ringe netteier for å finne ut hvorfor, for å så måtte ringe de opp igjen da netteier ikke hadde noe med prisene å gjøre.