Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ett ekkelt usynlig firma. Holder ikke avtaler. Veldig vanskelig å få faktura av dette firma. Dyr strøm.
Bare bløff og løgn. Satt igjen med en strømregning som var 3 ganger dyrere på 1 mnd! Er det mulig? Disse må stoppes. Møtte en virkelig arrogant mann pr tlf som tydeligvis trenger å ta mange kurs om kundebehandling. Har byttet tilbake til mitt gamle selskap før "bindingstiden" deres løper ut. Jeg vet hva jeg skal gjøre med papirene på et avbruddsgebyr...... STYR UNNA DETTE SELSKAPET!
Ble oppringt fra Oslokraft og de sa at jeg hadde "vunnet" gratis strøm. Deretter kom det fram at det de egentlig ville var å få meg (som da bodde hjemme hos min mor i to måneder) til å bytte strømabonnement. Etter å ha snakket med min mor blir det avtalt - gjennom tekstmelding - at vi bytter til Oslokraft. Men det nye abonnementet blir opprettet i mitt navn, og jeg står som ansvarlig for avtalen. Har nå fått flere dyre, helt uforståelige fakturaer, men får ikke byttet. Måten de opererer på er uetisk og personene jeg snakket med over telefon var frekke og lite hyggelige. UNNGÅ.
Fikk en urimelig høy strømregning. Viste seg at forbruket stemte, men prisene til Oslo Kraft var nesten dobbelt så høy som flere av konkurrentene. Fikk beskjed om å ringe netteier for å finne ut hvorfor, for å så måtte ringe de opp igjen da netteier ikke hadde noe med prisene å gjøre.
Oslokraft selger strøm som tilsynelatende høres ut som en bra avtale, men strømregninga blir mye høyere enn hos andre! Oslokraft legger til flere påslag som de tjener grovt på, men skjuler dette i strømprisen. Om du vil ha lav strømregning så styr unna!
Ble oppringt å før jeg visste ordet av det så hadde jeg inngått avtale med de, jeg hadde ikke sagt ja engang. Nå er bindingstid snart over så da skal jeg bytte. Har vært i kontakt med andre strømleverandører og flere sa at de er blant verstingene når det gjelder å lure folk. Var en annen strømleverandør som gjorde meg oppmerksom på hva Oslo kraft sin pris var på kWh, og hva de andre ligger på.
Gratis-periode - bløff, billig-bløff. Forklaringer "vi fakturerer på en annen måte" :: bortforklaring! Hvis du vil ut av avtalen må du betale 150kr. per mnd. For den gjenstående avtaleperioden! IKKE betal dette!! Du har vel ikke sett den delen av avtalen... Eller sett noe i hele tatt, Forbrukerombudet er varslet- GJØR DET SAMME! Hilsen Nils S, Drammen.