Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt fra Oslokraft og de sa at jeg hadde "vunnet" gratis strøm. Deretter kom det fram at det de egentlig ville var å få meg (som da bodde hjemme hos min mor i to måneder) til å bytte strømabonnement. Etter å ha snakket med min mor blir det avtalt - gjennom tekstmelding - at vi bytter til Oslokraft. Men det nye abonnementet blir opprettet i mitt navn, og jeg står som ansvarlig for avtalen. Har nå fått flere dyre, helt uforståelige fakturaer, men får ikke byttet. Måten de opererer på er uetisk og personene jeg snakket med over telefon var frekke og lite hyggelige. UNNGÅ.
Fikk en urimelig høy strømregning. Viste seg at forbruket stemte, men prisene til Oslo Kraft var nesten dobbelt så høy som flere av konkurrentene. Fikk beskjed om å ringe netteier for å finne ut hvorfor, for å så måtte ringe de opp igjen da netteier ikke hadde noe med prisene å gjøre.
Oslokraft selger strøm som tilsynelatende høres ut som en bra avtale, men strømregninga blir mye høyere enn hos andre! Oslokraft legger til flere påslag som de tjener grovt på, men skjuler dette i strømprisen. Om du vil ha lav strømregning så styr unna!
Ble oppringt å før jeg visste ordet av det så hadde jeg inngått avtale med de, jeg hadde ikke sagt ja engang. Nå er bindingstid snart over så da skal jeg bytte. Har vært i kontakt med andre strømleverandører og flere sa at de er blant verstingene når det gjelder å lure folk. Var en annen strømleverandør som gjorde meg oppmerksom på hva Oslo kraft sin pris var på kWh, og hva de andre ligger på.
Gratis-periode - bløff, billig-bløff. Forklaringer "vi fakturerer på en annen måte" :: bortforklaring! Hvis du vil ut av avtalen må du betale 150kr. per mnd. For den gjenstående avtaleperioden! IKKE betal dette!! Du har vel ikke sett den delen av avtalen... Eller sett noe i hele tatt, Forbrukerombudet er varslet- GJØR DET SAMME! Hilsen Nils S, Drammen.
Ingenting er bra. De tar dobbelt pris ut fra hva de lovet. Estimert forbruk er det dobbelt av hva som er realiteten. Hvordan skal vi få bort en leverandør som dette?
Telefonselger introduserte samtalen med at jeg var en av de heldige som var trukket ut til 1 mnd gratis strøm fordi jeg tidligere hadde svart på noen spørsmål. Jeg sier til selger at jeg har aldri svart på noen spørsmål og ville ha dokumentasjon på påstanden. Selger hadde ingen dokumentasjon, men sa at jeg hadde gjort dette for ca. 3-4 mnd siden. Jeg fortsatte å etterspørre fakta og 1,5 minutt senere la han bare på.