Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har brukt GNP i ca 2 år. Er kjempe fornøyd med leveransen og kundeservice. Jeg har hatt huspakke som nå koster 799. Perfekt tilbud som passer meg fremover.
Hei, Det var hyggelig å høre. Din tilbakemelding er viktig for oss. Vi ønsker å fremstå som en enkel, vennlig og forutsigbar leverandør. Med ønske om en riktig god jul. Mvh oss i GNP Energy
Et helt ubrukelig selskap hva gjelder faktura, du får aldri vite hva du betaler for, til det er fakturaen for innviklet. Styr unna dette selskapet.
Hei, Det er leit å høre at du opplever får faktura som innviklet. Vi ønsker å fremstå som en vennlig, enkel og forutsigbar leverandør. Ta gjerne kontakt med oss direkte på [email protected], så kan vi hjelpe deg basert på ditt kundeforhold her hos oss. Hilsen oss i GNP Energy
Jeg trodde jeg endelig var ferdig med å betale latterlige estimerte forbruk på forhånd med GNP når avtalen min ble avsluttet i slutten av juli, og jeg gikk over til Gudbrandsdal Energi. Så fikk jeg en faktura for August. Så jeg må betale til to leverandører i august. OK. Jeg ville heller levd off-the grid i skauen enn å betale for strøm hos GNP. Bare lureri.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
En pensjonist ble oppringt av selger for GNP Energy som fikk igjennom salg fordi selger kunne garantere at deres avtale var billigere enn den pensjonisten hadde hos noen andre i dag. Pensjonist sa at han ikke visste hva han betalte i dag, men uansett kunne selger love det. Pensjonist hoppet på tilbudet, og det viser seg at selger tok feil. GNP har både fast månedsgebyr, fakturagebyr og bindingstid med bruddgebyr. i tillegg fakturerer de på forskudd med en høyere pris enn det pensjonist ville fått der han allerede hadde vært kunde. Jeg ringte kundeservice for pensjonist, sa hva som hadde skjedd, det ender med at kundebehandler skriker til meg og jeg må be henne om å roe seg ned. dette er lureri fra ende til aen!
Dere gir bort 1 års bindingstid som i realiteten ikke er bindende for dere kun for kunden. Dere burde skamme dere. Skjønner at strømprisen har gått mot dere, men en slik oppførsel som dere viser er uakseptabel. Vil advare ALLE mot dere. Gjør samfunnet en tjeneste, legg ned.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De byttet navn, holdt ikke avtalen om pris og pumpet ut inkassovarsler på fakturaer som aldri har blitt sendt
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Min mor har fått gjentatte inkassovarsler fra dette selskapet uten å ha mottatt en eneste regning.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy