Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dere gir bort 1 års bindingstid som i realiteten ikke er bindende for dere kun for kunden. Dere burde skamme dere. Skjønner at strømprisen har gått mot dere, men en slik oppførsel som dere viser er uakseptabel. Vil advare ALLE mot dere. Gjør samfunnet en tjeneste, legg ned.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De byttet navn, holdt ikke avtalen om pris og pumpet ut inkassovarsler på fakturaer som aldri har blitt sendt
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Min mor har fått gjentatte inkassovarsler fra dette selskapet uten å ha mottatt en eneste regning.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Ble møtt av en smilende ansatt fra GNP som ville tilby meg "folkepakka". Hvis jeg skrev under på nettbrettet hans, skulle jeg bli sendt et tilbud jeg kunne få se på. Dette var da en ren bindende kontrakt for å etablere et nytt abonnement. Kontrakten så jeg ingen ting av. Fikk melding fra GNP at jeg kunne svare på SMS'en hvis jeg ville benytte meg av angreretten innen 14 dager. Jeg svarte på SMS'en at jeg ville benytte meg av angreretten før det var gått 14 dager. Nå, et halvt år senere, prøver dem seg på at vi fortsatt har en bindende kontrakt! Dette er sleipt.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Elendig kundeservice!!! Hvis du skriver e-post så får du automatisk svar med referanse nummer hvor det står at de skal svare deg innen 3 dager, men de enten ikke svarer i det hele tatt eller svarer med korte bortforklaringer. Ringer du på telefon må du vente i evighet og ta gjerne fri dag for å kunne vente på svar. De er ikke samarbeidsvillige og man får ikke noe hjelp. Jeg havnet i en sak hvor de skulle slette en feil faktura men de gjorde det ikke og kjører inkasso sak for noe som jeg ikke skulle betale. Håper jeg blir kvitt dem så fort som mulig og anbefaler til alle STYR UNNA GNP Energy men du kan!!!!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette var veldig trist å høre, ønsker gjerne og få hjulpet deg, grunnet personvernregler får ikke vi søkt deg opp, så vennligst ta kontakt med oss igjen på tlf 21651000 eller [email protected]. Mvh GNP Energy
En intens telefonselger lovet meg i mai mnd. markedes laveste pris på strøm. Jeg skulle få 1 måneds gratis strøm - og jeg skulle være så heldig at jeg skulle få den laveste prisen i 1 år hvis jeg inngikk en 1-årsavtale med dem. Jeg informerte om at jeg sjekket rundt andre leverandører - og ønsket spotpris. Det var ikke noe problem for GNP - Det skulle jeg også få, men de kalte denne for "Folkepakken". Jeg måtte bare svare Ja på SMS-en fra dem, hvilket ble gjort.. Så kom fakturaene. For juli mnd. var prisen kr. 33,4 øre pr. kWh. August var gratismåneden, og september var fortsatt på 33,4 øre. So far so good. Så kommer oktoberfakturaen, og da er prisen gått opp til 92,75 øre pr. kWh. Kontakter kundesenteret, men får der bare høre at jeg har svart ja på Folkepakken, hvilket de kunne bevise. Kommer til å skifte strømleverandør nå - og betaler heller kr. 900, for de neste 6 mnd. bare for å komme unna dem. Føler meg skikkelig lurt, så styr unna GNP. PS. vurderer å ta denne fremgangsmåten opp med forbrukerrådet..
Hei, Takk for tilbakemelding. Strømprisene har dessverre vært høye på markedet i det siste. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Det var en veldig rask og tydelig kundeservice Min erfaring er at dere var kjempe snill, svart telefon fort, det kan gjør alt du treng på en samtale og flinke mennsker
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy