Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble lurt i bindingstid på 3 år som heter Folkepakka Garanti 3 år. Deres konsuler ringte meg og sa at hvis jeg inngår avtale om bindingstid på 3 år så får jeg maks-pris garanti. Garantien fikk jeg men samtidig dagens strømpriser ble mye høyere. Og dette ble jeg ikke informert om.
Hei Sylwia N, Så leit å se at du ikke er fornøyd med din 3 års avtalen med maks-pris garanti. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Gjerne ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
SVINDEL. Selger kommer på døra en sen søndag og lover om strømpris som aldri ble holdt. Selgeren kunne flere språk og brukte felles språk som en smiskestraegi og lurte moren min på døren. Hun stolte på selgeren som sverget på lave priser, og naiviteten til mor tok over og sa ja til en avtale som hun ble fortalt vil vare så lenge man ønsket, uten bindingstid. Senere finner vi ut at alt var løgn, og gutten hadde lurt en eldre dame til å signere på et helt års avtale hos dem, men skyhøye priser. Kyniske og respektløse selgere. Om jeg kunne så hadde jeg betalt folk for å styre unna dem, slik at de gikk konkurs. Har ikke råd til det, men bruker stemmeretten til å advare.
Hei Kamela Takk for tilbakemelding, veldig synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Dette blir notert ned og vi vil finne en løsning sammen på dette. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Hadde bestilt et produkt uten bindingstid og fikk et mye bedre tilbud fra vår forrige leverandør. Så påstår de at det er bindingstid på dette produktet. Har ikke sett noe til det på kontrakt eller på hjemmesidene deres. Dette er et selskap ALLE bør unngå. Svindel fra ende til annen. Jeg kommer til å stå avtaleperioden ut i 6 mnd men da er det slutt. Jeg har ennå ikke fått greie på hvor stort dette påståtte gebyret er, ei heller har jeg fått forklart hvor det står i kontrakten. Jeg kommer til å gå tilbake til min tidligere leverandør hvis de ikke kommer opp med noe svar, har også tenkt å ta dette til forbrukerrådet og eller til retten. Sånn kan vi ikke ha det og disse har ikke noe i dette markedet å gjøre. Bare svindel hele greia så styr unna.
Hei Asbjørn L, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, alt skal stå der når en bestiller produkt. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Ikke inngå avtale med dette selskapet. De opplyser ikke om bindingstid og gebyr hvis vi bytter til annet selskap. GNP sa opp strømavtalen på boligen vår selv om det var tydelig presisert at bytte kun gjaldt fritidsboligen. Dårlig kundeservice og frekke selgere - styr unna. Vi har hatt mye arbeid og telefoner for å ordne opp etter GNP og vi ønsker ikke å ha mer med dette selskapet å gjøre. Har betalt gebyret og kommet oss bort fra GNP. GNP frarådes på det sterkeste!
Hei Jørn, Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kunder som har avtaletid får alltid informasjon om avtaletiden pr tlf, sms eller mail om de velger en annet selskap. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi kan gjerne se på ditt kundeforhold sammen av hva du har fått av informasjon og kanskje det står presisert i avtalen din ang boligen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Lurt inn i avtale av dørselger. Tre års binding og forskuddsvis betaling. Kundeservice nekter å innse at avtalen aldri skulle vært inngått. Ingen hjelp eller forståelse.
Hei Ole. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vanskligt att avsluta abonnemang, vanskligt at få kontakt, Dyrt elpris fastän de siger de er billige.
Hei Kentor, Så leit å se at du ikke er fornøyd med ditt abonnemang . Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Fikk en saftig faktura i dag, ikke lett og forstå. :-0 Men det ser da faktisk ut for at de skal ha en masse betalt på forskudd. Nei dette vil jeg ut av igjen.
Hei Jan E. K, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy