Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utmerket og rask hjelp fra kundesenter som lover å følge opp avtalt action.
Hei Kenneth Tusen takk for tilbakemelding fra deg og takk som er kunde. Ønsker deg en fin dag. Med vennelig hilsen oss i GNP Energy
Topp service, ringer du får du god hjelp og gode råd. Hittil den rimligste på strøm som jeg har brukt. Anbefales! De ringer deg til og med opp igjen om det er avtalen. Helt supert. GNP følger opp kundene sine.
Hei Hilde Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det settes pris på :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til og takk som er kunde hos oss. Ønsker deg en fin dag Mvh oss i GNP Energy
Jeg har bare positive opplevelser med GNP Energy. Strømmen er selvsagt den samme uansett hvem du får regningen fra, så opplevelsene er basert på kontakten med GNP, prisen og fakturahåndteringen.
Hei Jan S Herlig tilbakemelding fra deg, det setter vi pris på. Tusen takk Ønsker deg en fin dag. Med vennelig hilsen oss i GNP Energy
Bra service og pris på strøm. Ønsker å høre litt mer om elbil lader.
Hei Noman A Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Så flott at du også er fornøyd servicen og prisen på strøm. Ønsker deg en TOPP dag og takk som er kunde hos oss. Med vennelig hilsen oss i GNP Energy
I dag dumpa det ned ei regning på brytningsgebyr på 1800,-. Dette finner jeg meg ikke i. Går derfor videre med dette til forbrukerrådet. Ser at andre har fått brytningsgebyr på 750,-
Hei Bente I. Ø Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne av dette med deg. Så finner vi deg raskt i datasystemet her med hvilken avtale du har. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på. Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra. Mvh alle i GNP Energy
blitt lurt fra en GNB representant og når fant jeg er GNB er en svindel da vil jeg ikke samarbeide mer med de og fikk 52000 nok brudd gebyr. Bør anmelde og skrive saken videre i VG. jeg har bevis at denne GNB firma har ikke tillitt til sin representant.
Hei Rakan Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Vi sammarbeider med eksterne selskaper, derfor anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne ut av dette med deg, med hvem du har vært i kontakt med og hvilken avtale du har nå og om dette gjelder privat eller bedrift. Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra. Mvh alle i GNP Energy
Hadde avtale med Norgesenergi. Dette ble opplyst til selgeren på telefonen. "Du får mye billigere strøm hos oss". Så fint, da tar jeg et abonnement med 12 mndr bindingstid. Jeg er så inderlig lei av telefonselgere som ikke er til å stole på. Strømregningene mine hittil i år er større enn tilsvarende i fjor. I tillegg er fakturaene uoversiktlige. JEG BYTTER TILBAKE TIL NORGESENERGI SÅ SNART BINDINGSTIDEN ER UTE. Med ikke fullt så vennlig hilsen. Trond Rane
Hei Trond Takk for tilbakemeldingen din, synd å lese hva du skriver. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne av dette med deg. Så finner vi deg raskt i datasystemet her med hvem du har vært i kontakt med og hvilken avtale du har nå. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på. Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra. Mvh alle i GNP Energy